معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9

پوشش زنده مراسم معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 ؛ امروز ساعت 19:30

مراسم معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) امروز پنجشنبه راس ساعت 19:30 دقیقه با پوشش زنده گجت نیوز آغاز می‌شود. ما با وبلاگ نویسی زنده رویداد Unpacked 2018 سامسونگ شما را با تمام جزئیات سامسونگ گلکسی نوت ۹ آشنا خواهیم کرد.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و غول کره‌ای با وعده‌ی معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 قصد دارد یک بار دیگر رویداد Unpacked خود را برگزار کند. طی روزها، هفته‌ها و ماه‌های گذشته شایعات زیادی را در ارتباط با جدیدترین فبلت سامسونگ شنیده‌ایم. این گوشی امروز پنجشنبه، ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران قرار است رسما معرفی شود تا علاقه‌مندان سامسونگ برای نخستین بار با نوت 9 ملاقات کنند.

بی‌تردید معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 یکی از مهم‌ترین رویدادهای معرفی سال 2018 خواهد بود. بر اساس آخرین شایعات این گوشی به یک نمایشگر 6.4 اینچی، تراشه‌ی مدرن و قدرتمند، باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی و یک قلم هوشمند جدید تجهیز شود. قلم هوشمند S Pen جدید سامسونگ بی‌تردید مهم‌ترین قابلیت این فبلت خواهد بود که طرفداران خلاقیت را به سمت خودش می‌کشد. این قلم خود به عنوان یک دیوایس مستقل بلوتوثی در کنار نوت 9 عمل خواهد کرد و می‌تواند عملکردی فراتر از یک قلم ساده را به کاربران ارائه دهد.

این صفحه به صورت خودکار به روزرسانی خواهد شد

مراسم معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ممنون بابت سایت خوبتون

  2. امشب قراره گرد و خاک ب پا کنه
    میترکونه حساااااابی

  3. عه چه زود چرا ساعت ۷.۳۰ ؟ من رو ۹ شب به بعد حساب کرده بودم
    ولی خب ارزش دیدن داره واقعا