بازی فورتنایت در گلکسی نوت 9

سیستم خنک کننده آبی گلکسی نوت 9، مانع داغ کردن آن هنگام گیمینگ می‌شود

برای کنترل حرارت Galaxy Note 9 هنگام اجرای بازی‌های سنگین، پرچمدار جدید سامسونگ به یک سیستم خنک کننده آبی – کربنی تجهیز شده است که در کنار سخت افزار قدرتمند، می‌تواند ترکیبی ایده‌آل را برای طرفداران گیمینگ پدید بیاورد.

رونمایی از گلکسی نوت 9، پای بازی محبوب Fortnite را به دنیای اندروید باز کرد؛ اما این تنها تحفه‌ی پرچمدار جدید سامسونگ برای گیمرها نیست و یک سیستم پیشرفته هم، موجب خنک ماندن دستگاه هنگام انجام بازی‌های سنگین روی آن می‌شود. از این تکنولوژی به عنوان سیستم خنک کننده آبی – کربنی یاد شده و کمپانی کره‌ای مدعی است که احتمال داغ کردن گوشی را به میزان 21 درصد کاهش می‌دهد.

خنک ماندن گلکسی نوت 9 هنگام اجرای بازی فورتنایت

سیستم خنک کننده آبی گلکسی نوت 9

نه تنها ابعاد پخش کننده‌ی حرارتی گلکسی نوت 9، سه برابر بزرگتر از آنچه است که در پرچمداران پیشین سامسونگ به کار رفته بود؛ بلکه کاربرد فیبر کربن در ساختار آن نیز موجب انتقال بهتر حرارت خواهد شد. سیستم خنک کننده آبی و سایر موارد ذکر شده را اضافه کنید به ترفند دیگری که کمپانی کره‌ای با کمک هوش مصنوعی پیاده کرده است و شامل تنظیم خودکار پرفورمنس گیم در مواقع لزوم می‌شود تا تجربه گیمینگ لذت‌بخشی برای کاربران رقم بخورد. این الگوریتم‌های هوش مصنوعی از اپلیکیشن Game Tuner سامسونگ به عاریه گرفته شده‌اند و به گلکسی نوت 9 امکان تنظیم خودکار پارامترهای مورد نیاز را می‌دهند.

انتظار می‌رود سیستم خنک کننده آبی – کربنی گلکسی نوت 9 در حالت DeX (اتصال گوشی به مانیتور و استفاده از آن به عنوان کامپیوتر دسکتاپ) نیز، نقش مثبتی ایفا کند و مانع بالا رفتن بیش از حد حرارت دستگاه شود.