شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9

شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9 ساعت گلکسی واچ را نیز شارژ می‌کند!

دو شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) همراه با رونمایی گوشی معرفی شدند. یکی از آن‌ها وایرلس شارژر دو (Wireless Charger Duo) نام داشته و با استفاده از آن، شارژ همزمان گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ امکان‌پذیر خواهد بود.

سامسونگ همراه با رونمایی پرچمدار جدیدش، مجموعه‌ای از لوازم جانبی رسمی آن را نیر معرفی کرد. در بین چندین قاب محافظ، یک مورد بیشتر از بقیه نظرمان را به خود جلب کرده است. جدیدترین شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9 با نام Wireless Charger Duo شناخته شده و علاوه بر توانایی شارژ سریع گوشی به صورت بی‌سیم، می‌تواند به طور همزمان ساعت سامسونگ گلکسی واچ را نیز مجددا در حالت وایرلس شارژ کند!

شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9

البته یک شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9 عادی نیز همانند قبل وجود دارد. قیمت محصول جدید 120 دلار بوده و در رنگ‌های مشکی و سفید قابل خریداری است. برای شارژر بی‌سیم معمولی یک گزینه رنگ آبی نیز وجود دارد.

کاربرد زیاد شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9

مزیت دیگر این پد شارژ وایرلس، امکان استفاده از آن همراه با هر دستگاهی است که از استاندارد شارژ Qi پشتیبانی می‌کند. با این حال، فقط حین استفاده از گوشی های سامسونگ قادر به بهره بردن از فناوری شارژ وایرلس سریع خواهیم بود.

شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9

ساعت هوشمند جدید سامسونگ امسال در دو نسخه عرضه شده است، اما برخلاف سال‌های قبل آن‌ها به جای سبک طراحی، تنها از نظر اندازه با یکدیگر تفاوت دارند، به طوری که یکی دارای قطر 46 میلی‌متر و دیگری دارای قطر 42 میلی‌متر است.

با وجود این اختلاف اندک در ابعاد بدنه، ظرفیت باتری آن‌ها زمین تا آسمان تفاوت دارد، به طوری که ظرفیت باتری نسخه کوچک 270 میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری نسخه بزرگتر برابر 470 میلی‌آمپر ساعت است! از آنجایی که سامسونگ گلکسی واچ از اتصال موبایل LTE پشتیبانی می‌کند، در مقایسه با ساعت‌های هوشمند متداول مصرف انرژی بیشتری خواهد داشت، اما به لطف شارژر وایرلس دوگانه سامسونگ گلکسی نوت 9 هیچ نگرانی بابت این موضوع وجود نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انقد اوضات خوبه که قصد خرید گوشیشو داری ؟

  2. یعنی اگه بخوایم شارژرو بخریم باید ساعته هم خریده باشیم دیگ وگرنه اصلا نمیصرفه اینطوری