خرید گلکسی نوت 9

آیا حاضر به خرید گلکسی نوت 9 هستید؟ (نظرسنجی)

گلکسی نوت ۹ یکی از محبوب‌ترین محصولات سامسونگ است که با قیمتی در حدود هزار دلار معرفی شد. اما با توجه به نرخ بالای ارز، آیا حاضر به خرید گلکسی نوت 9 هستید؟

سامسونگ سرانجام در رویداد Unpacked 2018، از پرچمدار جدید خود پرده برداشت. Galaxy Note 9 یکی از ویژه‌ترین محصولات سال‌های اخیر کره‌ای‌ها بوده و مدیران با اضافه کردن قابلیت‌های متعدد، تلاش کردند محصولی منحصر به فرد را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند.

بارزترین ویژگی خانواده محبوب گلکسی نوت، پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen است؛ قلمی که البته حالا با ویژگی‌های متعددی همچون کنترل از راه دور اپلیکیشن ها و شاتر دوربین همراه شده و در چندین رنگ مختلف ارائه می‌شود. علاوه بر این، برای نخستین بار شاهد به‌کارگیری نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی در کنار باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و سیستم خنک‌کننده آبی در محصولات سری Galaxy Note نیز بودیم.

خرید گلکسی نوت 9

قطعا این ویژگی‌ها توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند، اما برای خرید گلکسی نوت 9 یک مشکل اساسی وجود دارد: برچسب قیمت هزار دلاری.

این پرچمدار خوش‌ساخت قرار است در دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی، به ترتیب با قیمتی در حدود هزار و 1200 دلار به فروش رسد. در بررسی قیمت احتمالی این گوشی در ایران، اعلام کردیم که با توجه به نرخ بالای ارز، گلکسی نوت 9 ممکن است با قیمتی بین 11 میلیون تا 13 میلیون و 600 هزار تومان فروخته شود.

با این همه، آیا برنامه‌ای برای خرید این گوشی دارید یا معتقدید گلکسی نوت 9 آن پرچمداری نیست که در انتظارش بودید؟

لطفا علت انتخاب گزینه مورد نظر خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید