تمسخر گلکسی نوت 9

هواوی با تمسخر گلکسی نوت 9 از عرضه یک پرچمدار به‌روز خبر داد

ظاهرا پرچمدار سامسونگ، هواوی را چندان تحت تاثیر قرار نداده و باعث شده است این شرکت چینی در توییتی جدید به تمسخر گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) بپردازد!

رقابت تبلیغاتی هواوی و سامسونگ در چند سال اخیر به قدری بالا گرفته است که هرکدام از این تولیدکنندگان با رجزخوانی برای یکدیگر، به دنبال جلب توجه کاربران هستند. در تازه‌ترین اقدام نیز هواوی با انتشار عکسی از گوشی های P10 Plus و P20 Pro، به تمسخر گلکسی نوت 9 پرداخته و با اشاره به ارتقای واقعی میان دو نسل از پرچمداران خانواده P، معتقد است نوت 9 تفاوت چندانی با نوت 8 ندارد. هرچند، از یک جهت می‌توان گفت نوت 8 تفاوت بسیار زیادی با پی 10 داشت.

زمانی که ما هواوی پی 20 پرو را معرفی کردیم، یک جهش بزرگ داشتیم. ما همواره در حال در نظر گرفتن ارتقای واقعی [برای محصولات خود] هستیم که بتوانند یک تفاوت را ایجاد می‌کنند؛ مثل دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی، زوم اپتیکال 5 مرحله‌ای و بسیاری از موارد دیگر. تصور کنید که بعد از این، چه چیزی خواهد آمد …

اخیرا هواوی گوشی میت 20 پرو را هم نمایش داده است. اما آیا این تلفن هوشمند با چهار دوربین روی قاب پشتی به دست کاربران می‌رسد؟ احتمالا نه، اما ما می‌توانیم در انتظار چیپست بهتر، دوربین قوی‌تر و مواردی از این دست باشیم.