اموجی های اندروید 9 پای

اموجی های اندروید 9 پای بهبود یافته و جدیدتر از هر زمان دیگری

اموجی های اندروید 9 پای حالا بهبودیافته‌تر از گذشته شده‌اند. علاوه بر این 157 اموجی جدید نیز به اندروید ۹ گوگل اضافه شده است که می‌تواند به القای هرچه بهتر احساسات کاربران این پلتفرم کمک کند.

کمپانی گوگل 7 آگوست (16 مرداد ماه) رسما از نسخه‌ی نهایی اندروید 9 پای پرده برداری کرد. گوشی های پیکسل و اسنشال فون، سریع‌تر از رقبای دیگر این به روزرسانی اندرویدی را دریافت کردند و کمپانی شیائومی نیز اعلام کرده که عرضه‌ی این به روزرسانی را برای گوشی شیائومی می میکس 2 اس آغاز کرده است. اما تمام این‌ها به کنار، اگر طرفدارا اموجی ها هستید خبر خوب این که اموجی های اندروید 9 پای بهبود یافته و جدیدتر از اموجی های نسخه‌های قبلی اندروید هستند.

اموجی های اندروید 9 پای

بنابراین اگر دیوایس شما به اندروید 9 پای مجهز باشد، اموجی هایی کاملا متفاوت از آنچه در نسخه‌های پیشتر پلتفرم موبایلی گوگل دیده بودید پیش روی شما قرار خواهد گرفت. این سیستم عامل 157 اموجی جدید را معرفی می‌کند و اکثر اموجی‌های قدیمی نیز حالا در آن بهبود پیدا کرده‌اند. در اصل اموجی های اندروید 9 پای به کاربران کمک می‌کنند احساسات خودشان را کاملا غنی‌تر و بهتر از گذشته به دوستان خود منتقل کنند و حالا اموجی هایی نظیر لاک پشت‌ها، سگ‌ها و شترها نیز با به روزرسانی همراه شده است. اندروید 9 پای از فناوری‌های هوش مصنوعی مختلفی نظیر ذخیره انرژی هوش مصنوعی و عملکرد پیش از بارگذاری برنامه‌های هوش مصنوعی با توجه به عادت‌های استفاده شخصی کاربران برخوردار است. این پلتفرم حالا به صورت ذاتی از ناچ بالای صفحه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ژست‌های حرکتی بهتری را نیز به ارمغان بیاورد.

اموجی های اندروید 9 پای

اگر چه ما هنوز موفق به چشیدن طعم تمام قابلیت‌های Android Pie نشده‌ایم و نسخه‌های آزمایشی آن که در دسترس ما هست نیز همچنان مملو از باگ و ایرادات جزئی است. علاوه بر این، آپدیت جدید اندروید از یک قابلیت عدم بازگشت اجباری برخوردار است، پس اگر آن را نصب کنید راهی برای بازگشت به نسخه‌های پیشین نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کاش همرو نشون میداد ببینیم بقیش چطوره خب

  2. شما هم حس میکنید یکم ایموجیاش مصنوعی به نظر میاد یا من فقط اینطوری ام

  3. ایموجیاش جالبه بامزس
    ولی بازم هرکار کنه نمیتونه جای ایموجیا تلگرامو بگیره