باتری گلکسی نوت 9

سامسونگ: نگران ایمنی باتری گلکسی نوت 9 نباشید!

به دنبال نگرانی‌های برخی کاربران در مورد تکرار دوباره تراژدی گلکسی نوت 7، مدیر بخش موبایل سامسونگ اطمینان داد که باتری گلکسی نوت 9 ایمن‌تر از همیشه است.

دو نسل از گلکسی نوت 7 که باتری آن منفجر می‌شد، فاصله گرفته‌ایم و هم‌چنان برخی افراد نگران تکرار این اتفاق برای نسل جدید هستند. سامسونگ با عرضه گلکسی نوت 8 به ما کمک کرد تا بسیاری از موارد را فراموش کنیم، اما پرسش‌ها در مورد گلکسی نوت 9 هنوز ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده‌اند.

همین موضوع باعث شد تا مدیر ارشد اجرایی سامسونگ موبایل به کاربران اطمینان دهد که از زمان عرضه گلکسی نوت 7، آنها چند گام اضافی را برای آزمایش محصولات خود در نظر گرفته‌اند تا مطمئن شوند مشکلات قبلی هرگز تکرار نمی‌شود. تیمی که دو سال پیش برای کنترل کیفیت باتری‌های نوت 7 تشکیل شده بود، امسال نیز به سختی روی نوت 9 کار کردند. در نتیجه، علی‌رغم تجهیز گلکسی نوت 9 به بزرگترین باتری در میان محصولات این خانواده محبوب، هیچ مشکلی ایمنی دستگاه را تهدید نخواهد کرد.

باتری گلکسی نوت 9 ایمن‌تر از همیشه است. کاربران دیگر مجبور نیستند نگران باتری‌ها باشند.

علاوه بر این، “DJ Koh”، مدیر ارشد اجرایی سامسونگ موبایل، معتقد است این تلفن هوشمند به خاطر ویژگی‌هایی همچون سخت افزاز قوی، باتری بزرگ و قلم هوشمند اس پن که قابلیت‌های آن بیشتر از هر زمان دیگری بوده و در واقع نقطه فروش دستگاه است، فروش بیشتری از گلکسی نوت 8 خواهد داشت.

گلکسی نوت 9 در کنار قلم مخصوص اس پن و همچنین سیستم Intelligent Scan، بهترین عملکرد را دارد. ما امیدواریم فروش [این محصول جدید] از گلکسی نوت 8 بیشتر شود.

اگرچه این مدیر ارشد در مورد محصول جدید خود با اطمینان سخن می‌گوید، اما تنها زمان است که اطمینان کاربران و موفقیت این دستگاه را نشان خواهد داد.