نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9

نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 بالاترین امتیاز را در DisplayMate کسب کرد

نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) یکی از مهمترین ویژگی‌های آن بوده و همانند همیشه به یک پنل باکیفیت از نوع سوپر AMOLED مجهز شده است. صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 9 موفق شد امتیاز بسیار بالایی از مرجع DisplayMate کسب کند.

به جرات می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین دلایل رغبت کاربران به خرید گوشی های سامسونگ، که سبب شده این شرکت در رتبه اول پرفروش‌ترین گوشی‌سازان دنیا قرار بگیرد، استفاده از نمایشگرهای باکیفیت است، به طوری که کیفیت صفحه نمایش برخی میان‌رده‌های آن حتی از کیفیت نمایشگر برخی پرچمداران نیز بیشتر است. این وضعیت به طور مستمر بهتر شده و در نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 به بهترین وجه ممکن تا امروز رسیده است، به طوری که بالاترین امتیاز را در DisplayMate کسب کرد.

نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 موفق شد در مرجع یاد شده علاوه بر امتیاز کلی، در چند زمینه خاص نیز بیشترین امتیازی که یک نمایشگر گوشی هوشمند تاکنون موفق به کسب آن شده را به دست بیاورد. به عنوان نمونه دقت رنگ مطلق بیشینه سبب شد صفحه نمایش این گوشی از بهترین حالت و کیفیت امکان‌پذیر غیر قابل تشخیص باشد! به عبارت دیگر، با افزایش کیفیت بیشتر از این، دیگر تفاوت به صورت چشمی قابل تشخیص نخواهد بود. روشنایی بالای نمایشگر و امکان دیدن محتواها حین نگه داشتن گوشی از زاویه‌های کناری از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

ویژگی‌های نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9

حداکثر میزان روشنایی نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 یکی دیگر از معجزات آن است، به طوری که حداکثر روشنایی آن در حالت عادی 710 نیتس، در حالت فعال بودن نیمی از نمایشگر 825 نیتس و در حالتی که تنها بخشی از نمایشگر در حالت فعال قرار دارد 1050 نیتس است. به عنوان سایر ویژگی‌های مهم صفحه نمایش گلکسی نوت 9 می‌توان به داشتن وسیع‌ترین گستره رنگ، بیشترین نسبت کنتراست، کمترین میزان بازتاب صفحه، بیشترین امتیاز کنتراست در نور محیط و کمترین تغییرات روشنایی حین دید از کناره‌ها اشاره کرد. این گوشی در نهایت از مرجع نام برده امتیاز +A را کسب کرد.

نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9

به گفته شرکت DisplayMate، گلکسی نوت 9 خلاقانه‌ترین محصولی است که تا امروز در آزمایشگاه‌های خود با آن سر و کله زده و بهترین گوشی هوشمند از نظر نمایشگر دارای عملکرد بالا محسوب می‌شود، به همین دلیل توانسته بسیاری از رکوردهای پیشین را همراه با هم جابه‌جا کند. نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 بهترین ویژگی‌های همه صفحه نمایش‌ها را یکجا جمع کرده و موفق به کسب امتیاز سبز (بهترین امتیاز ممکن) در همه تست‌ها و آزمایش‌های DisplayMate شده است.

به گفته این شرکت، نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 دومین گوشی هوشمندی است که موفق به کسب امتیاز سبز در همه تست‌ها شده، چرا که چنین موفقیتی پیشتر نصیب گوشی گلکسی اس 9 همین شرکت شده بود.

نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9

تست‌های این مرجع بیشتر مبتنی بر اندازه‌‌گیری‌های علمی خصوصیات نمایشگرها بوده و آن‌ها را اغلب با بهترین موارد پیشین مقایسه می‌کنند. با این حال،‌ نتایج باید با آن چه که به صورت چشمی دیده می‌شود نیز همخوانی داشته باشند. به عبارت دیگر، کیفیت نمایشگر باید هم به صورت عملی و هم به صورت نظری تایید شود.

بر اساس گفته‌های این شرکت، برتری سامسونگ در زمینه ساخت پنل‌های صفحه نمایش بسیار باکیفیت باز هم تایید می‌شود. نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 9 توانست بیشتر رکوردهای این مرجع را جابه‌جا کند و نکته جالب‌تر این که بهترین صفحه نمایش موبایل قبل از مدل تازه معرفی شده، باز هم متعلق به پرچمداری از سامسونگ بوده است. جالب است بدانید DisplayMate سال گذشته، صفحه نمایش آیفون ایکس را به عنوان بهترین پنل مورد استفاده در دستگاه‌های موبایل معرفی کرد، نمایشگری که به دست سامسونگ به صورت سفارشی برای اپل ساخته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اولین موفقیتش بعد معرفی حالا خیلی مونده بقیه وجناتش مشخص شه

  2. ایول دمش گرم این سامسونگ واقعا توی پنل و کیفیت اوله بقیه هم پنل دارن ولی پنل های سامسونگ کاملا عالی هست و هیچ شرکتی قدرت مقابله با پنل سامسونگ رو نداره

    • حرف شما درست اما الان قدرت خرید ملاک هست که بیشتر افراد جامعه ما توان خرید ندارن حتی من چون قیمتا الکی بالاست و هرچی گوشی خوب باشه و طلا باشه نمیشه خرید