قلمرو سکوت

قلمرو سکوت در مکزیک ؛ سرزمینی اسرار آمیز و بسیار عجیب

قلمرو سکوت در مکزیک قرار دارد. در این ناحیه همه پدیده های طبیعی در هیبتی عجیب و خوفناک ارز اندام می کنند. با نزدیک شده به قلمرو سکوت در خلسه ای عجیب فرو می روید. در آنجا تنهایید، زیرا تمامی فناوری های ارتباطی شما در این قلمرو از کار می افتد. تنها حاکم قدرتمند این قلمرو، رکودی اسرارآمیز است.

مناطق رازآلود متعددی بر روی زمین وجود دارند که توجه همه را به خود جلب کرده اند. برای دانشمندان هر آنچه که نتوان برای آن پاسخی علمی پیدا کرد را می توان یک موضوع اسرارآمیز و سری تلقی کرد. قلمرو وهم آلودی که به آن خواهیم پرداخت دارای ویژگی هایی معمایی و مشکوک است که علم پاسخ قطعی برای توضیح آن ندارد.

مناطق اسراآمیز از آن جهت جذاب هستند که بسیاری اعتقاد دارند این نواحی جز قلمرو فرازمینی هاست. آیا موجودات فرازمینی با انسان در تماس بوده اند؟ این گزاره ساده مورد اعتقاد بسیاری از انسان ها عادی و متخصصان و دانشمندان است. اینکه انسان در تاریخ گذشته خود ارتباطی مرموز و مشکوک با موجودات فرازمینی داشته است یا خیر یک راز است که هر از گاهی شواهدی در جهت اثبات آن ارائه می شود. عده ای با اطمینان از آن سخن می گویند، برای عده ای دیگر تنها نقطه ای از کیهان که حیات بر روی آن وجود دارد کره زمین است و اعتقاداتی از این دست که ملاقات هایی بین انسان و فرازمینی ها رخ داده تنها یک فانتزی خنده دار است.

تماس با موجودات فرازمینی ذهن بشر را به خود مشغول کرده است و یقین داشته باشید که انسان امروزی تا پاسخی در خور برای این سوال پیدا نکند دست از تلاش دست نخواهد کشید. اگر بین انسان و یک هوش فرازمینی ارتباطی بوده است، نگاه انسان به خود و تاریخی که پشت سر خود به جای گذاشته به شکلی دراماتیک تغییر خواهد کرد. آیا فرازمینی ها در شکل گیری تاریخ انسان نقش داشته اند؟ اگر آنها زمانی با انسان در تماس بوده اند آیا باز هم این اتفاق روی خواهد داد؟ در صورت تماس مجدد انسان و فرازمینی ها چه سناریو هایی را می توان پیش بینی کرد؟

قلمرو سکوت ؛ سرزمینی که در آن هیچ تلفن همراهی کار نمی کند

در این میان قلمروهای اسرار آمیزی بر روی زمین وجود دارد که نظریات مربوط به تعامل انسان با فرازمینی ها را تقویت می کند. یکی از معمایی ترین و رازآلوده ترین مناطق روی زمین که برای مدتها ذهن بشر را به خود مشغول کرده ناحیه موسوم به قلمرو سکوت در مکزیک است.

بومیان شهر سبالوس که در نزدیک این منطقه زندگی می کنند آن را Zone del silencio می نامند که به معنای قلمرو سکوت است. اینجا جایی است که تعدادی از مبهم ترین و معمایی ترین اتفاقات زمینی بر روی آن رخ داده است.

از ویژگی های ابهام آمیز و مشکوک قلمرو سکوت، از کار افتادن تمامی ابزارهای الکترونیک در این ناحیه است. در این قلمرو هیچ تلفن همراهی کار نمی کند و رادیوها بسرعت از کار می افتند. همچنین در این منطقه هیچ قطب نمایی بدرست کار نمی کند. در این قلمرو همه چیز وهمناک و مشکوک به نظر می رسد. در هر گوشه قلمرو سکوت صخره هایی با شمایل غیر متعارف بیننده را در خلسه ای عجیب فرو می برند. حیوانات این ناحیه هیچ صدایی از خود خارج نمی کنند و پا به عرصه این سرزمین که می گذارید، تمامی بدنتان کرخت می شود.

قلمرو سکوت از کشفیات فرانسیسکو سارابیا است که یک خلبان مکزیکی بود و مدعی بود که تمامی تماسهای رادیویی خود در زمان پرواز بر فراز قلمرو را از دست داده است. برای بسیاری قلمرو سکوت در واقع همان مثلث برمودای مکزیک است. برخی معتقدند که بین قلمرو سکوت از یک طرف و مثلث برمودا و نیز اهرام مصر از سوی دیگر، ارتباطات خاصی وجود دارد. به طور کلی کارشناسان معتقدند که سطح مغناطیس در قلمرو سکوت متفاوت از دیگر جاهای کره زمین است.

قلمرو سکوت ؛ هیولایی نامرئی که موشک آمریکایی را بلعید

در ۱۱ جولای سال ۱۹۷۰نیروی هوای ایالات متحده مبادرت به پرتاب یک موشک آتنا کرد. این موشک از پایگاه گرین ریور در اوتا پرتاب شد و قرار بود پس از پیمودن ۷۰۰ مایل در نیومکزیکو فرود بیاید، اما در کمال ناباوری این اتفاق رخ نداد و موشک به مسیر خود ادامه داد. موشک آتنا به سمت قلمرو سکوت در حرکت بود. هیچ کس نتوانست پاسخی منطقی برای انحراف موشک ارائه دهد و ناسا این اتفاق را عجیب عنوان کرد. موشک در قلمرو سکوت فرود آمد و در نهایت متلاشی شد.

گویا موشک آتنا تنها قربانی قدرت مکش قلمرو سکوت نبوده است. این منطقه حتی در بلعیدن شهاب سنگ ها هم دارای سابقه است. به نظر می رسد قلمرو سکوت یک کانون قدرتمند انرژی است که برهمین اساس قدرت مکش عجیبی را در اطراف خود ایجاد می کند و لذا شهاب سنگ ها  و دیگر اجرام کیهانی را به سمت شمال مکزیک جذب می نماید.

علم ثابت کرده است که قدرت مغناطیسی بالایی در کل قلمرو سکوت حکمفرماست. آیا این توان مغناطیسی در حدی هست که بتواند اجرام آسمانی بمانند شهاب سنگ ها را به سمت خود بکشد؟

شاید مناطقی مانند قلمرو سکوت و یا مثلث برمودا منبعی از تامین انرژی و یا درگاهی برای تماس فرازمینی ها باشند. اگر زمانی آنها از این مناطق به عنوان درگاهی برای ورود و خروج از زمین استفاده کرده اند، این احتمال وجود دارد که در آینده هم بتوان فرازمینی ها را در این نواحی ملاقات کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. اینکه قدرت مغناطیسی بالایی داره قابل درکِ ولی اینکه به فرازمینی ها ربط میدن کاملا بی ربطه 😐 :/

  2. ممنون مطلب خوبی بود ولی با عقل جورش در نمیامد

  3. اینا الان چه ربطی به به فرازمینیها داره؟
    اصلا چرا به فرازمینی ها ارتباط میدن با اینکه هیچ مدرکی نداره ؟!!
    خیلی باشه انرژی های زمین هست که همچین مشکلاتی پیش میاره این ناحیه..

    • اره بابا اصلا این نکات توی کره زمین زیاد هست مثلا یه قسمت هست به جای این که اب رو به پایین حرکت کنه رو به بالا حرکت میکنه و جزع عجایب ۷ گانس

  4. دلیل اینکه به موجودات فضایی ربطش میدن اینه تاحالا هر جای زمین حالا به هر صورتی رویارویی یا فرودی توسط فرازمینی ها صورت کرده اون منطقه به کل تغییر کرده مثلا انرژی مغناطیسی اون منطقه بیشتر شده و محیط زیست اون منطقه تقریبا متلاشی شده

  5. این الان منطقه سکوته یا تونل وحشت البته بیابان وحشت

  6. چنین چیزی وجود نداره . موجودات فضایی قصه های غرب هست برای منحرف کردن مغز جوانان ایران اسلامی

    • یعنی پسر من یکی یه عاشقتم دمت گرم تو رو سپاه استخدام نکرده از این نظر ها بزاری؟

    • احمدرضا جان مگه مغزی هم گذاشتن بمونه؟ مغز جوان ایرانی؟! مغز جوان ایرانی پر از آرزوهای مرده و افکار پوسیده است! مغز جوان ایرانی الان فقط دنبال راه و چاره ای برای بدست آوردن یه لقمه نونه

  7. اینا هم هرجا ساکته ربطش میدن فرازمینی ها