گوشی شیائومی پوکوفون F1

امتیاز گوشی شیائومی پوکوفون F1 در GeekBench فوق‌العاده است

گوشی شیائومی پوکوفون F1 به زودی به عنوان ارزان قیمت‌ترین پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 معرفی خواهد شد. اگرچه شیائومی پوکوفون اف 1 قیمت پایینی در مقایسه با دیگر پرچمداران دارد، اما توانسته امتیاز مشابهی همچون دیگر محصولات بالارده در گیک بنچ به دست بیاورد.

انتظار می‌رود شیائومی پوکوفون اف 1 بعد از رونمایی رسمی، در رده قیمتی خود به عنوان سریع‌ترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند شناخته شود، چرا که از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت گرفته است. گفتنی است اگرچه گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما ویدیوی جعبه گشایی شیائومی پوکوفون اف 1 چند روز پیش و قبل از رونمایی رسمی منتشر شد.

قدرت بی‌نظیر گوشی شیائومی پوکوفون F1

گوشی شیائومی پوکوفون F1 نه تنها از نظر توان پردازشی همرده با دیگر پرچمداران 2018 قرار دارد، بلکه بر اساس امتیازهای گیک بنچ با اختلاف کم چند سر و گردن نیز بالاتر از آن‌ها می‌نشیند! این محصول را باید زنگ خطری برای سایر شرکت‌ها تلقی کرد.

در حالی که پرچمداران حدود 700 دلار و بیشتر قیمت دارند، شیائومی چندی پیش گوشی می 8 را مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 با قیمت حدود 530 دلار عرضه کرد. قیمت‌گذاری گوشی شیائومی پوکوفون F1 شکل بسیار جالب‌تری به خود گرفته و بر اساس پیش‌بینی‌ها، قیمت آن تنها 430 دلار خواهد بود! انتظار می‌رود این گوشی در روز بیست و دوم آگوست (سی و یکم مرداد) در شهر دهلی نو به صورت رسمی معرفی شود.

به عنوان دیگر مشخصات فنی گوشی شیائومی پوکوفون اف 1 باید به 6 گیگابایت حافظه رم، حداقل 64 گیگابایت ظرفیت داخلی، دوربین دوگانه دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بهترین گوشی هارو نسبت به قیمت داره من خودم استفاده میکنم اپدیت هاش هم عالیه

  2. چرا قیمتاش نسبت به ی پرچمدار انقد کمه

  3. اولین باره اسمشو میشنوم چطور گوشی هست ؟
    قابل رقابت با هوآوی هست