بنچمارک گوشی هواوی میت ۲۰ لایت

گوشی هواوی میت ۲۰ لایت با تراشه کایرین 710 در Geekbench‌ رویت شد

گوشی هواوی میت ۲۰ لایت (Huawei Mate 20 Lite) با تراشه کایرین 710 در سایت بنچمارک گیری Geekbench رویت شد. هواوی میت 20 لایت قرار است در نمایشگاه ایفا 2018 همراه با دو نسخه اصلی و پرو میت 20 معرفی شود.

اواخر تیر ماه کمپانی هواوی رسما از یک تراشه میان رده جدید با معماری 12 نانومتری به نام کایرین 710 در داخل یک گوشی جدید به نام هواوی نوای 3 آی پرده برداری کرد. کایرین 710 نخستین تراشه‌ی 12 نانومتری هواوی است که می‌تواند مصرف برق کمتر، در عوض عملکرد بهتر را نسبت به تراشه 16 نانومتری کایرین 659 به کار رفته در زیر قاب گوشی های میان رده هواوی به ارمغان بیاورد. حال گفته می‌شود پس از نوا 3 آی، گوشی هواوی میت ۲۰ لایت دومین محصول شرکت هواوی خواهد بود که به این تراشه تجهیز می‌شود.

بنچمارک گوشی هواوی میت ۲۰ لایت

اگرچه نام این تراشه برای حضور در گوشی هواوی میت ۲۰ لایت اعلام نشده است، اما مشخصات رویت شده در سایت‌های TENAA و Geekbench‌ می‌تواند مهر تاییدی بر حضور آن باشد. در بنچمارک انجام گرفته، عملکرد تک خوشه‌ای میت 20 لایت مشابه با نوا 3 آی، دیگر گوشی مجهز به تراشه کایرین 710 بازار بوده است. در اینجا شکافی بین امتیاز کسب شده در حالت چند خوشه‌ای بین دو گوشی وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که این امتیاز کسب شده متعلق به نسخه‌ی پیش تولیدی گوشی خواهد بود. کایرین 710 متشکل از یک پردازنده 8 هسته‌ای با 4 هسته Cortex-A73‌ در فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 در فرکانس 1.7 گیگاهرتز است که می‌تواند سرعت بالا در پردازش محتوا را تضمین کند. پردازشگر گرافیکی به کار رفته در آن ARM Mali G5 بوده و از LTE Cat. 12 و Cat. 13، دو سیم کارت هم زمان و dual-4G VoLTE نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی هواوی میت ۲۰ لایت در سایت Geekbench با یک رم 4 گیگابایتی مورد آزمایش قرار گرفته است، در حالی که نسخه‌ی مشاهده شده در سایت تا دارای یک رم 6 گیگابایتی بوده است. این می‌تواند خبر از عرضه گوشی در چند نسخه دهد. شایعات ادعا می‌کنند نسخه لایت میت 20 در دو نسخه که یکی از آن‌ها به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و دیگری به اسکنر اثر انگشت معمولی مجهز است، روانه‌ی بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحیش اصا قشنگ نیس

  2. باید بگن مضخرف ترین مدل سال معرفی شد