Side Sync : تبادل آسان اطلاعات گلکسي هاي سامسونگ با کامپيوتر

سامسونگ نرم افزار جدیدی را با نام Side Sync معرفی نموده که ارتباط بین کامپیوتر و تلفن هوشمند سری گلکسی را به شکل فوق‌العاده جذابی ساده می‌کند. ایده اصلی پشت این نرم افزار امکان ارسال آسان اطلاعات بین تلفن هوشمند و کامپیوتر است. به کمک Side Sync به راحتی می‌توان اطلاعات مختلف شامل متن، تصاویر، ویدیو و هر نوع فایل دیگری را بین دو ابزار منتقل کرد.

سامسونگ زمانی که برند ATIV را برای دستگاه های ویندوزی اش معرفی می کرد، جزئیات زیادی را درباره برنامه SideSync اعلام نکرد. اما حالا این شرکت یک ویدیو منتشر کرده که به ما نشان می دهد ما باید از این برنامه چه انتظاراتی داشته باشیم.

با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند با استفاده از موس و صفحه کلید لپ تاپ خود، اسمارت فون خود را کنترل کنند و حتی می توانند یک متن را از روی لپ تاپ کپی کنند و مستقیما روی اسمارت فون شان پیست کنند.علاوه بر این، کاربران این برنامه می توانند صفحه نمایش اسمارت فون خود را روی لپ تاپ خود به اشتراک بگذارند، به این صورت که یک اسمارت فون مجازی روی لپ تاپ آنها ایجاد می شود و با ایجاد تغییرات روی آن، همان اتفاق روی اسمارت فون هم می افتد.

برنامه SideSync وقتی کار می کند که این برنامه را روی دستگاه گلکسی خود نصب کنید و این برنامه با نسخه ویندوز آن که به صورت پیش فرض روی دستگاه های ATIV نصب شده ارتباط برقرار می کند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*