iMyFone iTransor

بک آپ گیری قدرتمند از آیفون و آیپد با iMyFone iTransor

برنامه iMyFone iTransor به کاربران آیفون و آیپد کمک می‌کند به بهترین نحو ممکن اقدام به بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه‌ خود کنند. با استفاده از اپلیکیشن آی ترنزر شرکت iMyFone خواهید توانست یک ابزار بکاپ گیری از آیفون و آیپد قوی‌تر از آیتونز در اختیار داشته باشید.

برخی کاربران، به خاطر حوادث پدید آمده برای گوشی هوشمندشان همچون برخورد ضربه، سقوط درون آب و یا حتی سرقت و یا گم کردن گوشی، روزها و هفته‌ها به دنبال راهی برای دستیابی مجدد به اطلاعات بسیار مهم درون گوشی خود می‌گردند، اما در نهایت نیز موفق نمی‌شود. بهترین کار این است که به وسیله بکاپ گیری از اطلاعات آیفون و یا تبلت آیپد خود، پیش از نیاز به جستجو برای راه‌های درمان، به فکر پیشگیری باشیم. برنامه iMyFone iTransor در این راستا به ما کمک می‌کند.

آی ترنزر یکی دیگر از اپلیکیشن‌های قدرتمند شرکت iMyFone بوده و به عقیده برخی کاربران، در زمینه بکاپ گیری از آیفون و آیپد ابزاری قدرتمندتر از آیتونز خود شرکت اپل تلقی می‌شود. خوشبختانه برای این نرم افزار هر دو نسخه مک و ویندوز موجود بوده و می‌توان پیش از خرید، به لطف استفاده از نسخه رایگان برای مدت زمانی قابل توجه، به ویژگی‌های برنامه iMyFone iTransor به صورت عملی پی برد.

یکی از ویژگ‌های اپلیکیشن iTransor توانایی بکاپ گیری و حتی بازیابی اطلاعاتی برخی اپلیکیشن‌هایی است که حتی آی‌کلاد و آیتونز نیز قادر به انجام آن نیستند. به کمک این نرم افزار می‌توانید علاوه بر داشتن اطمینان خاطر از وجود نسخه پشتیبان داده‌های مهم گوشی آیفون و تبلت آیپد خود، در صورت نیاز به مهاجرت به یک دستگاه جدید، داده‌ها را به راحتی از مدل قدیمی به مدل تازه خریداری شده جابه‌جا کنید.

برنامه iMyFone iTransor

یکی دیگر از مزایای این نرم افزار بکاپ گیری از آیفون و آیپد، سازگاری با نسخه‌های پشتیبان تهیه شده توسط آی‌کلاد و آیتونز است، به این معنی که به وسیله بکاپ‌های گرفته شده با این دو سرویس نیز می‌تواند اقدام به بازیابی اطلاعات کرد.

ویژگی‌های مهم برنامه iMyFone iTransor

برنامه iMyFone iTransor کاملا بر اساس جدیدترین سیستم عامل‌های پلتفرم موبایل اپل به روز شده است، به طوری که نه تنها با آی او اس 11.4 به عنوان جدیدترین سیستم عامل پایدار در دسترس برای کاربران آیفون و آیپد، بلکه با نسخه‌های بتای آی او اس 12 نیز سازگاری دارد. در ادامه برخی ویژگی‌های آن را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

  • امکان بازیابی داده‌های واتس اپ و ویچت و همچنین بازیابی پیامک‌ها و مخاطبان به صورت جداگانه از طریق بکاپ‌های قبلی موجود در آی‌کلاد و آیتونز داخل آیفون، آیپد و یا آیپاد
  • بکاپ گیری از پیامک‌ها و بازیابی آن‌ها درون یک دستگاه آی او اسی دیگر بدون تاثیرگذاری بر روی سایر داده‌ها
  • بکاپ گیری و بازیابی داده‌های واتس اپ بین دستگاه‌های آی او اسی مختلف بدون نیاز به حذف کردن این اپلیکیشن پیام رسان
  • امکان جابه‌جایی سریع فهرست مخاطبان بین تمام دستگاه‌های آو اسی شامل آیفون، آیپد و آیپاد
  • گرفتن بکاپ از کل اطلاعات و تنظیمات یک گوشی یا تبلت و بازیابی آن بر روی یک گجت آی او اسی دیگر

برنامه iMyFone iTransor

برنامه آی ترنزر در بخش بازیابی داده‌ها نیز دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • امکان مشاهده اطلاعات درون فایل بکاپ پیش از بازیابی به منظور اطمینان از صحت داده‌های مورد نیاز
  • قابلیت ادغام بکاپ‌های پیامک‌ها، مخاطبان، واتس اپ و ویچت
  • عدم بروز هر گونه مشکل در دستگاه مقصد بعد از بازیابی اطلاعات از طریق بکاپ‌های تهیه شده توسط برنامه
  • امکان بکاپ گیری و بازیابی داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف آی او اسی بدون توجه به ورژن و نسخه سیستم عامل آن‌ها

در برنامه iMyFone iTransor اگرچه فایل‌های چند رسانه‌ای در همان فرمت پیش‌فرض خود ذخیره می‌شوند، اما می‌توان برای داده‌های متنی همچون اطلاعات اپلیکیشن پیامک و واتس اپ، از بین یکی از انواع فرمت‌های خروجی همچون HTML ،XLS و CSV دست به انتخاب زد.

برنامه iMyFone iTransor

در حال حاضر برنامه آی ترنزر از گوشی آیفون 4 و به بعد پشتیبانی می‌کند، گوشی موبایلی که خود اپل نیز پشتیبانی از آن را متوقف کرده است. به این ترتیب می‌توانید برای بکاپ گیری سریع و ایمن از داده‌های آیفون 4، آیفون 4 اس، آیفون 5، آیفون 5 اس، آیفون 5 سی، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس، آیفون 7 و 7 پلاس، آیفون 8 و 8 پلاس و همچنین گوشی پرچمدار آیفون ایکس بر روی برنامه iMyFone iTransor حساب باز کنید. همه مدل‌های آیپد ایر، آیپد مینی، آیپد پرو و سایر تبلت‌های آی او اسی نیز توسط آن پشتیبانی می‌شوند. برنامه iMyFone iTransor برای بکاپ گیری از آیپاد تاچ 1، آیپاد تاچ 2، آیپاد تاچ 3، آیپاد تاچ 4، آیپاد تاچ 5 و آیپاد تاچ 6 ابزار بسیار مناسبی است.

برنامه iMyFone iTransor

فراموش نکنید این یک نرم افزار مخصوص پلتفرم دسکتاپ بوده و به همین دلیل از نصب هر گونه برنامه بر روی دستگاه آی او اسی خود بی‌نیاز خواهید بود. حین استفاده از نسخه رایگان، امکان دریافت بکاپ کامل و یا گرفتن نسخه پشتیبان از یک بخش خاص بر روی کامپیوتر وجود دارد. همچنین می‌توان فایل‌های بکاپ پیشین را نیز از آی‌کلاد دانلود کرد.

حین استفاده از این نسخه برنامه iMyFone iTransor فقط امکان اسکن و دریافت پیش نمایش از نسخه پشتیبان وجود داشته و برای بازیابی اطلاعات می‌بایست نسخه اصلی را خریداری کرد. با وجود پشتیبانی آن از بکاپ‌های عادی آیتونز، در حالی حاضر امکان بازیابی بکاپ‌های رمزنگاری شده این نرم افزار وجود ندارد. برای دانلود برنامه می‌توانید از طریق این لینک به وب سایت iMyFone.com مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خب خدارو شکر این شامل سیستم عامل قشنگ ما نمیشه

  2. این بک آپ گیری واقعا کار دردسریه ادم هی پشیمون میشه وسطش