نوکیا X7

تصویر پنل نوکیا X7 علاقه شدید شرکت به ناچ را نشان می‌دهد

نوکیا X7 به عنوان گوشی میان‌رده بعدی اچ ام دی گلوبال، تا مدتی دیگر رونمایی خواهد شد. بر اساس تصویر پنل جلویی نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) که به تازگی در دنیای واقعی رویت شده است، این شرکت جزو طرفداران پروپاقرص طراحی ناچ استایل به شمار رفته و قصد ندارد آن را کنار بگذارد.

نوکیا ایکس 5 و نوکیا ایکس 6 که در بازارهای سراسر دنیا به ترتیب با نام‌های نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 6.1 پلاس عرضه شده‌اند، نخستین گوشی‌ های هوشمند ناچ استایل اچ ام دی گلوبال محسوب می‌شوند. با توجه به استقبال فوق‌العاده کاربران از این دو گوشی، شرکت تصمیم دارد یک میان‌رده مجهز به بریدگی بالای نمایشگر دیگر یعنی نوکیا X7 را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند.

اگرچه هنوز بخش زیادی از کاربران از این سبک طراحی رضایت ندارند، اما اچ ام دی گلوبال فروش عالی دو گوشی ناچ استایل خود را بنا قرار داده و به همین دلیل تصمیم دارد نوکیا X7 را به همین شکل طراحی کند. تصویر زیر که به تازگی از کشور چین منتشر و به نوکیا ایکس 7 نسبت داده شده است، شباهت مدل جدید با دو گوشی میان‌رده قبلی را نشان می‌دهد.

پنل جلویی نوکیا X7

نوکیا X7

این گوشی بیشتر به نوکیا 5.1 پلاس شباهت دارد، چرا که برخلاف نوکیا 6.1 پلاس، بریدگی بالای صفحه نمایش آن دارای پهنای بیشتری است. یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت این گوشی برای ما احتمال مجهز شدن آن به تراشه اسنپدراگون 710 است که به عنوان قوی‌ترین چیپست میان‌رده تا امروز شناخته می‌شود. اچ ام دی گلوبال به طور واضح تصریح کرد در نمایشگاه IFA 2018 هیچ گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نخواهد کرد، به همین دلیل باید در چهارمین ربع سال جاری منتظر معرفی نوکیا X7 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. نوکیا یکم از مد افتاده

  2. کاملا درسته،همون کاری که قبلا درروزهای اوجش از این کارهازیاد انجام دادیعنی تولیدگوشی هایی 10سال فراتراز زمان خودش!شک ندارم که نوکیا باحمایت طرفدار های بیشماری که در جهان داره دوباره به روزهای اوجش برمیگرده

  3. اخر نفهمیدیم این ناچ چیه

  4. کاش اندازه صفحه میکر آمولدگوشی‏X7هفت اینچ باشه والبته یه باتری قوی بالای 7000میلی آمپر و حافظه داخلی 256 گیک به بالاودوربین اپتیکال70 مگاپیکسلی کارل زایس ومقاومت بدنه ‏IP–68‎‏