گوشی اچ تی سی یو 12 لایف

هفته آینده منتظر معرفی گوشی اچ تی سی یو 12 لایف باشید

تاریخ معرفی گوشی اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) رسما اعلام شد. گوشی جدید یو ۱۲ لایف قرار است با دوربین دوگانه و مقاومت در برابر آب روانه بازار شود.

از ماه گذشته میلادی  شاهد انتشار شایعات متعددی در مورد موبایل جدید تایوانی‌ها بودیم، اما حالا این اطلاعات از طریق صفحه توییتر HTC تایید شده‌اند. مطابق با این توییت، در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) محصولی جدید پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. اگرچه بسیاری از شما احتمالا از شنیدن خبر معرفی موبایل یک موبایل میان رده هیجان‌زده نخواهید شد، اما باید گفت که اچ تی سی مسئولیت ساخت این تلفن هوشمند را بر عهده نداشته و در عوض، یک دستگاه “ODM” که توسط دیگران ری‌برند می‌شود، در انتظار کاربران خواهد بود.

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 12 لایف

در هر صورت، اگر شایعاتی که پیش‌تر در مورد این گوشی منتشر شدند صحت داشته باشند، گوشی اچ تی سی یو 12 لایف به صفحه نمایش 6 اینچی 18:9 با وضوح 1080×2160، تراشه اسنپدراگون 636 و 4 گیگابایت رم مجهز خواهد شد و برای ذخیره اطلاعات هم می‌توان از حافظه داخلی 64 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کرد.

دوربین پشتی 16 + 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش، باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی و استاندارد IP67 به منظور جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار به دستگاه، از دیگر ویژگی‌های مهم موبایل جدید اچ تی سی هستند.

گوشی اچ تی سی یو 12 لایف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. Htc خیلی گنا داره خدایی .واقعا گوشیا خوبی داره ولی نمیدونم اسمش سنگینه چطوره هیشکی سمتش نمیره .بی صبرانه منتظر رونمایی گوشی جدیدشم

  2. چههههه عجببببب بالاخره یه صدایی از اچ تی سی درومد
    هی نبود ی مدت