گلکسی جی 2 کور

گلکسی جی 2 کور به عنوان اولین موبایل اندروید گو سامسونگ معرفی شد

گلکسی جی 2 کور (Samsung Galaxy J2 Core) به عنوان نخستین موبایل مبتنی بر اندروید گو سامسونگ رسما معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، امکانات و قیمت گلکسی جی ۲ کور را بررسی خواهیم کرد.

چند ماه پیش اعلام شد سامسونگ با معرفی یک موبایل مقرون به صرفه قصد دارد نخستین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را معرفی کند. حالا این شایعات رنگ واقعیت گرفته‌اند و گلکسی J2 کور با سخت افزار مناسب و نسخه Go از اندروید اوریو رونمایی شده است.

بر خلاف تصور عموم، بهره‌گیری از نسخه گو به معنی ارائه تجربه‌ای کامل از نسخه خام اندروید نیست؛ چیزی که در هیج بخشی از وب‌سایت رسمی گوگل هم نمی‌توان آن را پیدا کرد. نسخه گو در حقیقت برای اجرای روان‌تر سیستم عامل اندروید بر روی دستگاه‌هایی با 1 گیگابایت حافظه رم یا کمتر بهینه شده است.

گلکسی جی 2 کور

مشخصات فنی گلکسی جی 2 کور

موبایل جدید سامسونگ به صفحه نمایش 5.0 اینچی TFT با وضوح 540×960 مجهز شده و تراشه اگزینوس 7570 در کنار 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران است. شما می‌توانید از دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده کنید. یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

دستگاه با اپلیکیشن های پیش‌فرض کمتری ارائه خواهد شد تا فضای رم و حافظه داخلی کمتر از قبل اشغال شود. در این گوشی همچنین می‌توان نسخه Go از اپلیکیشن ها و سرویس‌های محبوب گوگل را که به حافظه رم پایین‌تری برای اجرا نیاز دارند، پیدا کرد. سامسونگ تایید کرده است که گلکسی جی 2 کور از امروز در دسترس کاربران کشور هند و مالزی قرار می‌گیرد. به علاوه، در آینده نزدیک نیز باید شاهد عرضه این اسمارت فون در بازار سایر کشورها باشیم. هنوز قیمت این گوشی برای بازار جهانی اعلام نشده است.

تصاویر گلکسی جی 2 کور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام آخرت گوشه

  2. الان که وارد بازار ایران هم شده کیفیت اون نسبت به قیمتی که در سایت های معتبر و با وجدان قید شده قابل قبوله…البته مواظب باشید از سایت هایی مانند مقداد آی تی meghdad IT خرید نکنید من یک گوشی گالکسی گرند پریم خریداری کردم ولی سایت متقلب و کلاهبردار مقداد آی تی ، بجاش گالکسی جی تو کور فرستاد کیفیتش خوبه ولی از اون گوشی 250000 تومن ارزونتره ، یعنی کلاه سرم گذاشت .

  3. عرضه یه گوشی با حداقل های شرم آور، یه راه خوب برای شناخت غول صنعت فناوری

  4. خدایی سامسونگ باید خجالت بکشههه

  5. این گوشی که هی قیافه خوبی نداره مگه با این چیزا کسی سراغ خریدش بره

  6. اولی و اخریش مهم نی مهم اینه که گوشیه چرتیه پس منتظر میمونیم بقیه برندای خاص خودمون این قابلیتو اضافه کنن