تبلیغ های گلکسی نوت سامسونگ

تمام تبلیغ های گلکسی نوت سامسونگ ، از اولین نسخه تا نوت 9 (گجت تی وی)

بعد از معرفی گلکسی نوت 9 با قابلیت‌های متنوع، حالا مجموعه‌ای از همه تبلیغ های گلکسی نوت سامسونگ ، از اولین نسخه تا نوت ۹ را در قالب یک ویدیو آماده کرده‌ایم که به خوبی روند تکامل این خانواده محبوب را به تصویر می‌کشد.

شرکت‌های فعال در حوزه تولید تلفن های همراه، همیشه با معرفی ایده‌ها و طرح‌های جدید امیدوارند توجه کاربران را به خود جلب کنند. در این میان برخی با شکست جدی مواجه می‌شوند و برخی دیگر نیز موفق هستند. محصولات سری Galaxy Note سامسونگ از جمله همین محصولات موفق هستند که نسل اول آنها در سال 2011 با صفحه نمایشی 5.3 اینچی، 1 گیگابایت رم و دوربین 8 مگاپیکسلی معرفی شد.

حالا هفت سال از عرضه این گوشی می‌گذرد و ما گلکسی نوت 9 را به عنوان یکی از بهترین پرچمداران 2018 پیش روی خود داریم. این اسمارت فون از صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی، 8 گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از AI بهره برده و با امکانات فراوان ارائه می‌شود. همین تفاوت‌ها باعث شد تا به منظور نمایش روند تکاملی پرچمداران کره‌ای‌ها، همه تبلیغ های گلکسی نوت سامسونگ را که بین سال‌های 2011 تا 2018 به صورت رسمی منتشر شده‌اند، در قالب یک ویدیو آماده کرده و از شما دعوت به تماشای آن کنیم.

همه تبلیغ های گلکسی نوت سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. باز ایفون و سامسونگ شذوع کردن

  2. خیلی عالی بود…ممنون از گجت نیوز عزیز
    اگه ممکنه این کار رو هم برای سری S بکنبن
    با تشکر

  3. کسی مجبورت نکرده ببینی . گرچه موفقیت سامسو ارزش دیدن داره واقعا

  4. حال مثلا گوشی تولید ۲۰۱۱ سامسونگ به چه درد ما میخوره

  5. انقد بیکار نیستیم بشینیم تاریخچه گوشیا سامسونگ ببینیم😐