فراری 488 پیستا اسپایدر

فراری 488 پیستا اسپایدر در پبل بیچ کالیفرنیا معرفی شد

خودرو فراری 488 پیستا اسپایدر (Ferrari 488 Pista Spyder) با یک پیشرانه 710 اسب بخاری در کالیفرنیا معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت خودرو جدید فراری بیشتر آشنا شوید.

خودرو فراری 488 پیستا اسپایدر با عملکرد مشابه نسخه کوپه خود در پبل بیج کالیفرنیا معرفی شد. این خودرو تنها در 2.85 ثانیه به شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن به لطف یک پیشرانه 710 اسب بخاری، 340 کیلومتر بر ساعت بوده و حداکثر گشتاور آن نیز 770 نیوتن‌متر است.

فراری 488 پیستا اسپایدر

فراری 488 پیستا اسپایدر

این نیروی شگفت انگیز توسط یک پیشرانه 90 درجه تویین توربو 3.9 لیتری V8 به تولید می رسد که به ادعای فراری می‌تواند از خودرو فراری 488 پیستا اسپایدر پیشرفته‌ترین فناوری موتوری را به رغم معرفی ابرخودرو جذاب دو انحصاری لافراری اپرتا، بسازد. این خودرو با وزن 1380 کیلوگرمی، نزدیک به 100 کیلوگرم سنگین‌تر از نسخه‌ی کوپه خود با وزن 1280 کیلوگرم است. هدف طراحان فراری در مدت زمان توسعه این خودرو، حفظ حداکثری کارآمدی آیروداینامیک 488 پیستا اسپایدر بوده است، به طوری که عملکرد خودرو دچار تغییر نشود. این خودرو همچنین از سیستم مشابه Ferrari Dynamic Enhancer بهره می‌برد که می‌تواند فشار ترمز را در پیچ و خم‌های جاده بهبود ببخشد.

استفاده فراری از متریال سبک به کاهش وزن خودرو کمک شایانی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از تسمه‌ها به جای دستگیره‌های درب داخلی سنتی اشاره کرد. فرش‌های کف خودرو نیز برداشته شده‌اند و حالا با صفحات آلومینیومی جایگزین شده‌اند. جدا از سقف این خودرو که از متریال سنگین وزن برخوردار است، فراری از رینگ‌های 20 اینچی فیبر کربن طرح ستاره (به جای آلومینیومی) در زیر این خودرو استفاده کرده است که می‌تواند علاوه بر کاهش وزن محسوس، چهره‌ی دل انگیزی را به پیستا اسپایدر ببخشد. پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو در حدود 250 پوند باشد، گرچه خود فراری رسما هیچ سخنی در ارتباط با قیمت آن به میان نیاورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نچ نچ نچ ملت چیا سوار میشن ما چی.اصا شک دارم من که واقعا داریم زندگی میکنیم ما اصاء