معرفی تلفن ضد آب Xperia ZR سوني با پردازنده ۴ هسته ای و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

شرکت سونی برادر جوانتر اسمارت فون اکسپریا Z با نام Xperia ZR را معرفی کرد. Xperia ZR دارای بسیاری از ویژگی های Z می باشد، البته در قالبی جمع جورتر و کوچکتر. در ابتدا همانند اکسپریا Z این اسمارت فون هم دستگاهی ضد آب و ضد گرد و غبار به حساب می آید.

از مشخصات فنی اکسپریا ZR می توان به دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS در پشت با قابلیت ضبط ویدئوی فول اچ دی و دکمه شاتر اختصاصی و صفحه نمایش ۴.۵۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به همراه BRAVIA Engine 2 و ویژگی که پنل OptiContrast نامیده می شود اشاره نمود. در واقع این ویژگی (OptiContrast) باعث یکپارچه شدن لایه های لمسی با پنل می شود و بعبارتی میتوان گفت که در این ویژگی خبری از لایه های اضافی برروی صفحه نمایش نیست. با استفاده از این ویژگی کیفیت تصویر بهبود پیدا کرده و صفحه نمایش نیز باریک تر می شود.

{photo}92/02/24/sony-xperia-zr{/photo}

قدرت این اسمارت فون را یک پروسسور ۱.۵ گیگاهرتزی و چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon S4 Pro تامین میکند. ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی، پشتیبانی از LTE ، NFC و HD voice و اندروید ۴.۱ جیلی بین از دیگر مشخصات این اسمارت فون جدید سونی است.  با اینکه اطلاعاتی از باتری آن در دست نیست ولی احتمالا باتری آن ۲,۳۰۰mAh می باشد.

این اسمارت فون جدید سونی قرار است در سه ماهه دوم سال جاری برای فروش عرضه شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالیه خدایی ۱سالی میشه دارمش حرف نداره. :Cheers: