هواوی آنر نوت ۱۰

یک نسخه از هواوی آنر نوت ۱۰ با رم 8 گیگابایتی 6 شهریور معرفی می‌شود

یک نسخه جدید از گوشی هواوی آنر نوت ۱۰ (Huawei Honor Note 10) مجهز به رم 8 گیگابایتی 6 شهریور ماه معرفی خواهد شد. این نسخه جدید آنر نوت 10 می‌تواند باب میل گیمرهای حرفه‌ای باشد.

در نخستین روزهای تیر ماه بود که کمپانی آنر، زیرمجموعه هواوی، رسما از یک فبلت جذاب اندرویدی به نام هواوی آنر نوت ۱۰ پرده برداری کرد. حال سازنده رسما تایید کرده است که فردا 6 شهریور ماه ساعت 10:08 به وقت محلی، یک نسخه جدید از این گوشی مجهز به رم 8 گیگابایتی و با قیمت 528 دلار معرفی خواهد شد. نسخه جدید Honor Note 10 قرار است در رنگ‌های مشکی (Magic Night Black) و آبی (Phantom Blue) روانه‌ی بازار شود.

از نظر ظاهری هواوی آنر نوت ۱۰ زبان طراحی یکسانی با گوشی هواوی پی 20 دارد. این محصول از دو قاب پشتی و جلویی شیشه‌ای بهره می‌برد، در حالی که یک بافت زیبا بر روی قاب پشتی نقش بسته است. یک سنسور دوربین دوگانه نیز به صورت عمودی در قسمت چپ قاب پشتی جای گرفته است. چراغ قوه نیز در زیر دوربین قابل مشاهده خواهد بود. قاب چپ و راست نمایشگر بسیار باریک است و اگر از مخالفان نمایشگرهای ناچ هستید، خبر خوب برای شما اینکه هیچ بریدگی در بالای صفحه نمایش به چشم نمی‌خورد. این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و دارای اندازه 6.95 اینچ با وضوح 2220 در 1080 پیکسل است. به لطف طراحی تمام صفحه، در حالی که اندازه این نمایشگر بسیار بزرگ است، اما همچنان می‌توانید از گوشی خود با یک دست استفاده کنید.

رم بیشتر در نسخه جدید هواوی آنر نوت ۱۰

از نظر مشخصات فنی گوشی هواوی آنر نوت 10 بسیار قاب قبول خواهد بود. در قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی قدرتمند کایرین 970 گنجانده شده است که حاوی یک NPU اختصاصی (واحد پردازش عصبی) برای پردازش موارد هوش مصنوعی است. بدیهی است که این گوشی از فناوری GPU Turbo‌ هواوی نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری پردازش‌های گرافیکی گوشی را تا 60 درصد کارآمد‌تر می‌کند. نسخه جدید هواوی آنر نوت 10 از نظر حافظه دستخوش تغییر شده است. این گوشی حالا به یک رم 8 گیگابایتی تجهیز شده است که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا به 256 گیگابایت توسط کارت حافظه میکرو اس دی)  همراه خواهد بود. یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت که از شارژ سریع 5V/4.5A نیز پشتیبانی می‌کند، وظیفه‌ی تامین انرژی لازم برای روشن ماندن صفحه گوشی را بر عهده خواهد داشت. در راس بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید 8.1 اوریو قرار دارد.

با در نظر گرفتن نیازهای گیمرها، هواوی آنر نوت 10 به سیستم خنک کننده مایع “The Nine” تجهیز شده است که می‌تواند تمامی مشکلات در هنگام اجرای عناوین مختلف را حل و فصل کند. از دیگر قابلیت‌های فبلت هواوی آنر می‌توان به اسکنر اثر انگشت پشتی، سیستم تشخیص چهره، اسپیکرهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos و تمامی قابلیت‌های ارتباطی مدرن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*