گوشی هواوی نوا 3

با گوشی هواوی نوا 3 سلفی‌های حرفه‌ای بگیرید

آیا تلفنی وجود دارد که به اندازه کافی هوشمند باشد تا همه رویای طرفداران سلفی را تحقق بخشد؟ سری گوشی هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) و هواوی نوا 3 آی که به تازگی در بازار عرضه شده‌اند می‌توانند عکس های سلفی حرفه‌ای را از شما به ثبت برساند.

در اینستاگرام در هر ثانیه هزار سلفی منتشر می‌شود که این بر مبنای گزارشی از Rawhide در سال گذشته بود و جالب است بدانید هم اکنون این تعداد افزایش یافته و به 93 میلیون سلفی در روز رسیده است! مطالعه دیگری توسط Frames Direct در سال 2017 می‌گوید هر کاربر در طول عمر خود به طور میانگین 25700 سلفی می‌گیرد که این به معنای صرف حداقل یک ساعت در هفته برای گرفتن سلفی‌های خوب و ویرایش آنهاست. این آمارهای جهانی اگر در کشور ما بیشتر نباشد، کمتر نیست!

نیازی به گفتن نیست که یک دوربین سلفی خوب باعث کم کردن زحمت کاربران در گرفتن عکس‌های عالی می‌شود. بر اساس یک مطالعه که در اوایل سال جاری انجام شد، اکثر خانم‌های طرفدار سلفی برای هر پست سلفی در کانال‌های شخصی خود 5 سلفی از خودشان می‌گیرند. البته اگر صادق باشیم، بسیاری از ما قبل از این که پستی از تصویر خودمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنیم بارها آن را بررسی می‌کنیم. چرا؟ چون که یک سلفی در واقع بازتابی از خود ماست، رویاهای ما، امیدهای ما و آرزوهای ما و ما می‌خواهیم بهترین نمایش را از خودمان به ثبت برسانیم.

علاقه‌مندان گرفتن سلفی باید یک دوربین سلفی بین گوشی های هوشمند پیدا کنند که به اندازه کافی هوشمند باشد تا این کار را برای شما به شکل حرفه‌ای‌تر انجام دهد. یک دوربین سلفی که پس زمینه را با هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد و به طور خودکار تنظیمات لازم را به آن اعمال می‌کند تا آسمان آبی، منظره سبز پر زرق و برق و یا آب‌های عمیق فیروزه‌ای را مثل چشم انسان تشخیص داده و در عین آن چهره سوژه را نیز در این پس زمینه زیباسازی شده با هوش مصنوعی، بسیار جذاب ثبت کند.

با وجود این حتی بعد از گرفتن یک سلفی خوب نمی‌توان بدون ویرایش و فیلتر کردن عکس ویرایش و پنهان کردن نقص‌ها آن را پست کرد. اما آیا می‌شود دوربینی وجود داشته باشد که بتواند به طور خودکار تنظیمات پوست و جزئیات صورت را با تفکیک سن تنظیم کند، تصویر را ویرایش و فیلتر کند تا بتوانیم عکس گرفته شده را مستقیم پست کنیم؟ در دنیایی که هوش مصنوعی پیشروی تکنولوژی است و ربات‌ها از قبل پیشرفته‌تر ساخته شده‌اند، این مطمئنا امکان‌پذیر است.

نسل جدید سلفی با گوشی هواوی نوا 3

تصور کنید اگر دوربین گوشی هوشمند شما توسط AI تجهیز شده باشد، آن را مانند یک ربات هوشمند می‌کند که موجب کامل‌تر شدن جزئیات عکس‌های شما می‌شود. با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی این امر هم اکنون در دسترس است. Huawei یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در سراسر جهان، راه را برای نسل جدیدی از سلفی‌ها با سری گوشی هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) باز کرده است.

گوشی‌های عرضه شده در سری Huawei nova 3 و Huawei nova 3i با دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی در هر دو دوربین سلفی و اصلی خود قادر هستند عکس‌هایی با بدون نیاز به داشتن دانش فنی و تجهیزات حرفه‌ای ثبت کنید که دست کمی از عکس‌های دوربین‌های حرفه‌ای نداشته باشد. فقط به عنوان یک نمونه باید اشاره کنیم که عکس های سلفی شده با دوربین سلفی گوشی هواوی نوا 3 عکس‌هایی خواهند بود که می‌توانید آنها را روی پوستری در ابعاد 2.5 متر در 1.5 متر چاپ کنید. همچنین هوش مصنوعی این گوشی هم قادر است 8 صحنه را تشخیص دهد و همچنین روی سوژه تنظیمات در بخش زیباسازی را انجام دهد که برای کاربران بسیار لذت بخش باشد.

در ارتباط با گوشی هواوی نوا 3 و نوا 3 آی و توانایی‌های آنها که به تازگی در بازار ما معرفی شده‌اند خبرهای بیشتری در راه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بازم درخششی دیگر از هواوی . تو هر چیزی حرف نداره ها

  2. دیگ سلفی خودش چیه که بخا حرفه ایشم بگییریم