ال جی Signature

محصولات لوکس و جدید ال جی Signature در نمایشگاه ایفا 2018 رونمایی می‌شود

محصولات فوق لوکس و جدید ال جی Signature در ایفا 2018 برلین رونمایی خواهد شد. شرکت ال جی، محصولات جدیدی از جمله خشک‌کن و یخچال پایین فریزر را برای اولین بار پس از سال 2016 به سری محصولات LG Signature اضافه می‌کند.

ال­ جی الکترونیکس در نمایشگاه IFA 2018 از محصولات جدید سری LG SIGNATURE خود شامل محفظه نگهداری نوشیدنی، خشک کن و یخچال پایین فریزر رونمایی خواهد کرد.

محصولات سری ال جی Signature که در سال 2016 رونمایی شدند از مفهوم «The Art of Essence» در فلسفه خود الهام گرفته‌­اند. این محصولات تمام ویژگی­‌هایی که باعث می­‌شود از روح برند فاصله گرفته شود را حذف کرده و به همین خاطر توانسته محصولات را با ظاهری بسیار زیبا و ساده و در عین حال با برترین فناوری­‌ها و کیفیت در اختیار مشتریان گذاشته و حس خاص بودن به آنها بدهد.

محفظه نگهداری نوشیدنی سری LG SIGNATURE با قاب فلزی درخشان خود می­‌تواند تا 65 بطری را در خود جای داده و از فناوری‌هایی نوآورانه­‌ای نظیر کنترل دمای چندحالته برای انواع نوشیدنی­‌ها بهره می‌­برد. یخچال کشویی قرار گرفته در این محفظه با بالابر خودکار به کاربر این امکان را می­‌دهد تا با یک کلید به نوشیدنی­‌ها دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. همچنین این محفظه به فناوری تشخیص صدا مجهز شده که به وسیله آن می­‌توان در یخچال را باز کرد و یا نور داخل یخچال را روشن کرد و بدون باز کردن در محفظه داخل آن را نگاه کرد. امری که جلوی هدر رفتن سرما و یا صدمه زدن نور خورشید به نوشیدنی­‌ها را خواهد گرفت.

معرفی خشک کن ال جی Signature

خشک­‌کن بسیار پیشرفته برای اولین بار به سری محصولات ال جی Signature اضافه شده است. این خشک­‌کن با ظرفیت 10 کیلوگرم می­‌تواند میزان لباس­‌های قرار گرفته در داخل خود را تشخیص داده و بدون نیاز به دخالت کاربر تنطیمات خود را با میزان وزن هماهنگ کند. قابلیت خشک­ کردن مداوم با کمک سیستم تمیز کننده خودکار می­‌تواند به صورت مدام در بالاترین میزان بهره‌­وری کار کند. چرا که این سیستم از بخار برای جلوگیری از جمع شدن کرک و پرز استفاده می­‌کند.

ال جی Signature

یخچال پایین فریز جدید LG SIGNATURE از طیف وسیعی از ویژگی­‌های پیشرفته از جمله بالابر خودکار کشو برای دسترسی راحت­‌تر به مواد غذایی بهره می­‌برد. در خودکار بازشو این محصول نیز وقتی کسی به یخچال نزدیک می­‌شود او را حس کرده و کاملا باز می­‌شود. این قابلیت به خصوص برای کسانی که دستشان پر از مواد غذایی گوناگون است و نمی­‌توانند درب یخچال را باز کنند، بسیار کاربردی و ایده‌­آل است.

ال جی Signature

آقای Song Dae-hyun، رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال جی می­‌گوید:

تمام هدف محصولات ال جی Signature ترکیب طراحی زیبا با آخرین فناوری­‌های روز و وفادار ماندن به ذات محصول است. گسترش سری محصولات LG SIGNATURE به هفت محصول، به مصرف‌­کنندگان این امکان را می­‌دهد تا از لوازم خانگی منحصربه‌فردی که با هنر خاصی ساخته شده‌­اند لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر وسایل عجیب غریب ساختن ولی .واقعا زندگی رو راحت کردن خیلی خوبه

  2. انصافا خوب برندیه الجی .تاحالا ندیدم کسی از خریدنش پشیمون شه .البته به جز گوشی هاش