گوشی هواوی نوا 3 آی

گوشی هواوی نوا 3 آی با ویژگی‌های متفاوت خود می‌درخشد

گوشی هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i) در سایه ویژگی‌های متفاوت خود می‌درخشد. این گوشی جدید، علاوه بر برخورداری از رنگ‌های خاص و جذاب، دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که باعث می‌شود کاربران به خصوص جوانان را به خود جذب کند.

تعداد رنگ‌های گوشی های تلفن همراه ارائه شده تاکنون بسیار محدود است. برای مدت زمان طولانی، دستگاه‌ها در رنگ‌های ساده‌ی سیاه و سفید، قرمز یا آبی ارائه  می‌شدند. به نظر می‌رسد که این رنگ‌ها به اندازه کافی برای علاقه‌مندان مد خوب نیستند.

هواوی همواره تلاش خود را کرده که همه تجهیزات خود را با طراحی مدرن عرضه کند که شامل رنگ‌های خاص نیز می‌شود. جدیدترین گوشی این شرکت هم یعنی گوشی هواوی نوا ۳ آی (Huawei Nova 3i) در سری گوشی های Huawei nova 3 به رنگ بنفش مایل به آبی عرضه شده است، یعنی طیفی از آبی به بنفش.

ورود به بازار با طرح‌های رنگی جذاب موضوع کم اهمیتی نیست. در حقیقت، چالش بزرگی برای سازندگان گوشی است. حتی هنگام تولید در رنگ‌های سفید یا سیاه، نوع و نحوه‌ی فرآیند می‌تواند نتیجه‌های بی شماری را بر جا بگذارد. ایجاد یک طرح رنگ به شکل طیفی از رنگی به رنگ دیگر پیچیدگی‌های زیادی را به همراه دارد. برای رسیدن به طیف رنگی در Huawei، نوا 3 آی رنگ‌های آبی و بنفش را بر روی یک فیلم همزمان می‌پاشد و این فرآینده مشابه اسپری برای رنگ فیلم‌هاست که موجب نتیجه‌ای ایده‌آل می‌شود که شگفتی‌آور است.

گوشی هواوی نوا 3 آی

گوشی هواوی نوا 3 آی دارای یک طراحی شیشه‌ای است تا طیف رنگی آبی به بنفش را برجسته‌تر نشان دهد و از یک آلیاژ آلومینیوم منیزیم برای اطراف استفاده می‌کند که باعث می‌شود دستگاه مقاومت کافی را برای استفاده روزمره کاربر داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های طراحی برجسته این مدل می‌توان به طراحی بدون مرز بین قاب فلزی و شیشه‌ای که اجازه می‌دهد در دست گرفتن گوشی راحت‌تر بوده و همچنین باریک‌تر به نظر برسد اشاره کرد.

دوربین‌های چهارگانه گوشی هواوی نوا 3 آی

این که آیا یک گوشی برای کاربر مناسب نیست، بستگی به توانایی آن برای رفع عادت‌ها و اولویت‌های کاربر دارد. بی تردید، هر کس، از افراد غیر معروف تا فوق مشهور، سلفی‌ها، عکس‌ها، افکار و تجربیات خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. این یک پدیده جهانی است. HUAWEI nova 3i با دوربین‌های چهارگانه‌ی خود با پشتیبانی از ویژگی‌های عکاسی سرگرم‌کننده همه افراد را قادر می‌سازد تا زیباترین عکس‌ها را ثبت کنند.

به طور سنتی، دوربین‌های جلو به اندازه‌ی همتای عقبشان قدرتمند نیستند. این به این دلیل است که اکثر کاربران به دوربین‌های جلو دوربین توجه می‌کنند که نزدیک‌تر به صورت آنها برای سلفی‌ها هستند، در حالی که دوربین‌های پشت برای طیف گسترده‌ای از عکس‌ها استفاده می‌شوند و مشخصات فنی بالا را توجیه می‌کنند. با این حال، با توجه به محبوبیت سلفی امروز، دوربین‌های جلو نیز باید دوربین‌های قدرتمندی باشند. با توجه به این موضوع، Huawei دوربین‌های جلو دوتایی 24 و 2 مگاپیکسلی را در گوشی هواوی نوا 3 آی قرار داده است. عملکرد دوربین‌های جلو نسبت به دوربین عقب آن قابل مقایسه است. دوربین با وضوح تصویر 24 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.0 با وضوح بالا مسئول تصویربرداری با وضوح بالا و دوربین دوم جمع آوری داده‌ها را با سخت افزار تخصصی برای ثبت بوکه‌ای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌دهد.

گوشی هواوی نوا 3 آی

زیبایی یکی دیگر از موضوعات قابل بحث در ارتباط با این گوشی است. امروزه مردم از نرم افزار زیباسازی چهره خود استفاده می‌کنند تا قبل از به اشتراک‌گذاری آنها با دوستان خود، عکس‌ها را ویرایش کنند. HUAWEI nova 3i قادر است به طور خودکار جنسیت و میزان رنگ پوست کاربر را تشخیص دهد تا تنظیمات مناسب را اعمال کند، به طوری که جزئیات صورت، رنگ پوست و بافت موضوع را به صورت روشن و طبیعی حفظ نماید. علاوه بر این، گوشی هواوی نوا 3 آی می‌تواند نور و سایه بازیگران را بر روی یک چهره بر اساس نقشه سه بعدی چهره اعمال کند تا پرتره‌های خیره‌کننده و حرفه‌ای ثبت شوند.

بسیاری از جوانان مایلند افکت انیمیشن را به عکس خود اضافه کنند و از آنها به عنوان تصاویر پروفایل استفاده کنند. برای عملی کردن این تقاضا، HAUWEI nova 3i گزینه‌های بسیار جذابی را ارائه می‌دهد. این گوشی می‌تواند حرکات صورت را یاد بگیرد و ضبط کند و یک بسته Qmoji شخصی را به فرمت GIF یا فرمت‌های ویدیویی برای اشتراک‌گذاری با دوستان ایجاد کند.

AI یا هوش مصنوعی و GPU Turbo که تبدیل به دو موضوع داغ سال 2018 شده‌اند، حتی برای رقبای هواوی! و خبر خوب این که که گوشی هواوی نوا 3 آی توانایی پشتیبانی از هر دو را دارد.

هواوی Nova 3i می تواند با استفاده از پردازنده Kirin 710 که نسل جدیدی از پردازنده‌ها با قابلیت‌های AI یا هوش مصنوعی است، زمینه‌های مختلفی از جمله آسمان آبی، ساحل، مناظر سرسبز و شب، و همچنین بهترین تنظیمات را برای تولید تصاویر واضح و خیره‌کننده ایجاد کند. علاوه بر این، هنگام عکس‌برداری از پرتره، گوشی Nova جدید می‌تواند سوژه‌ها را از پس زمینه جدا کند و اثر زیبایی را تنها به قسمت لازم اعمال نماید. این دستگاه نه تنها از عملکرد بهتر دوربین پشتیبانی می‌کند بلکه باعث کمک به خرید آنلاین، مدیریت عکس، تجربه‌های ارتباطی و بازی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من یک مدتی که دارم ازش استفاده میکنم فوق العاده عالی…

  2. تعریفش که خوبه ولی باید از زدیک تستش کنم

  3. بهترین گوشی که توی بازاره

  4. چرا هرچی ویژگی خوبه دارن میدن فقط به این مدل