لامبورگيني اگویستا : سوپر اسپرت تک نفره با طراحي خارق العاده

جشن 50 سالگی لامبورگینی  به یک جشن منحصر بفرد تبدیل شد چرا که آن ها از یک کانسپت جدید با نام  Egoista رونمایی کردند .این کانسپت فضایی تک نفره را Walter de Silva طراحی کرده است . این در حالیست که چندی پیش لامبورگینی از محصول تولید محدود خود با نام وننو  در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد . با این سبک طراحی به نظر می آید که لامبورگینی ، طراحانی از فضا به مجموعه ی خود اضافه کرده است !

درصورت عرضه ی این کانسپت ، احتمال می رود تا از پیشرانه ی 5.2 لیتری V10 با قدرتی نزدیک به 600 اسب بخار ، بر پایه ی پیشرانه ی گایاردو  استفاده شود .  اما تمام این موارد حدس و گمانی بیش نیست و هنوز مشخصات فنی Egoista به طور رسمی منتشر نشده است .

برای طراحی نمای بیرونی و  کابین همانطور که که از تصاویر مشخص است از فیبرکربن و آلومینیوم بهره گرفته شده است .

{photo}92/02/24/Lamborghini-Egoista{/photo}

طراحان برای طراحی این مدل از هلی کوپتر آپاچی الهام گرفته اند . البته در هلی کوپتر آپاچی هنگام خطر خلبان می تواند ایجکت کند اما در این کانسپت راننده در کابینی امن قرار دارد ، کابینی که با صندلی مسابقه ای و کمربند 4 نقطه ای راننده را درآغوش می گیرد .  البته برای کابین دری تعبیه نشده است و برای  ورود و خروج باید فرمان را از محل نصبش جدا کرد .

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد Egoista ، سیستم روشنایی آن است . در این کانسپت از چراغ های جاده ای متعارف استفاده نشده و به جای آن نوارهای LED در قسمت های مختلف به کار گرفته شده است .


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*