هواوی آنر 8X مکس

مشخصات هواوی آنر 8X مکس 7 اینچی در تصاویر تبلیغاتی آن لو رفت

هواوی آنر 8X مکس محصول جذاب و هیجان‌انگیز بعدی این شرکت است. با توجه به انتشار تصاویر تبلیغاتی هواوی آنر 8 ایکس مکس (Honor 8X Max)، به تازگی در جریان مشخصات فنی این فبلت غول‌پیکر قرار گرفته‌ایم.

هواوی به زودی جانشین گوشی میان‌رده بسیار محبوب آنر 7 ایکس را رونمایی خواهد کرد، اما این مرتبه این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد. هواوی آنر 8X مکس دارای نمایشگری بزرگتر در مقایسه با مدل پایه بوده و بر اساس اطلاعات به دست آمده از بنچمارک‌ها، از تراشه اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد. این جزو معدود دفعاتی است که هواوی طی سال‌های اخیر در یکی از محصولاتش، از تراشه‌های سری کایرین ساخت خود استفاده نمی‌کند.

اکنون با توجه به انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی هواوی آنر 8 ایکس مکس در جریان قابلیت‌های آن قرار گرفته‌ایم. علاوه بر آن، هواوی آنر 8X مکس در وب سایت JD.com نیز قرار گرفته است، اما تصاویر آن واقعی نبوده و همگی رندرهایی از محصول هستند.

گوشی، فبلت یا تبلت هواوی آنر 8X مکس ؟

نه تنها درباره گوشی، بلکه درباره فبلت خطاب کردن هواوی آنر 8X مکس نیز دو دل هستیم، چرا که این دستگاه دارای یک نمایشگر 7.12 اینچی است! در بالای نمایشگر یک بریدگی بسیار کوچک شبیه به نمونه آن در گوشی اسنشال فون وجود داشته و به همین دلیل بر روی پنل جلویی، فقط دوربین سلفی دیده می‌شود. به خاطر عدم استفاده‌ از ناچ‌های عریض متداول، گوشی تلفن، در حاشیه بسیار نازک بالایی قرار داد. با توجه به مجهز بودن هواوی آنر 8 ایکس مکس به Dolby Atmos، این قسمت نقش دومین اسپیکر گوشی را نیز ایفا خواهد کرد.

به ادعای شرکت آنر، هواوی آنر 8X مکس دارای نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 90 درصد است،‌ به همین دلیل با وجود داشتن نمایشگری 7.12 اینچی، بدنه‌ای به اندازه گوشی های هوشمند 6.3 اینچی متداول امروزی خواهد داشت.

این محصول به قابلیت شارژ سریع 18 واتی مجهز شده است که از تکنولوژی 22.5 واتی هواوی سوپر شارژ (Huawei Super Charge) توان کمتری دارد، اما همچنان توانمند است، به طوری که با ده دقیقه اتصال گوشی به برق می‌توان به وسیله شارژ دریافت شده تا 40 دقیقه تماس تلفنی برقرار کرد.

بخش دیگری از مشخصات فنی هواوی آنر 8X مکس از طریق وب سایت JD.com به دست آمد. به عنوان نمونه این گوشی دارای یک نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی است. مطمئنا حین رونمایی محصول طی هفته آتی، نسخه‌های دارای حافظه‌های بیشتر نیز معرفی خواهد شد. نکته جالب اینجاست که وب سایت JD.com، برای گوشی معرفی نشده آنر 8 ایکس قیمت (1200 دلار) تعیین کرده است.

ابعاد بدنه دستگاه برابر 177.6 در 86.3 در 8.1 میلی‌متر است که با توجه به نمایشگر 7.1 اینچی آن فوق‌العاده تلقی می‌شود، چرا که تبلت‌های 7 اینچی ابعادی حدود 190 در 97 در 8.9 میلی‌متر دارند. وزن 210 گرمی هواوی آنر 8X مکس با توجه به ابعاد صفحه نمایش آن توجیه‌پذیر است. گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. نکته مثبت درباره آنر 8 ایکس مجهز شدنش به درگاه جک صوتی است، اما نکته منفی، استفاده از درگاه یو اس بی مینی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه