Mix 3

شیائومی با گوشی بالارده Mix 3 وارد باشگاه دوربین کشویی‌ها شد

تنها ساعاتی پس از معرفی گوشی هوشمند Mgic 2 از سوی آنر که دارای دوربین کشویی بود،‌ شیائومی نیز با معرفی غیر رسمی گوشی بالارده Mix 3 عضویت خود در باشگاه دوربین کشویی‌ها را به اطلاع همه رساند.

گوشی بالارده شیائومی Mix 3 با دوربین کشویی از راه رسید و جدیدترین عضو باشگاه دوربین کشویی‌ها شد؛ باشگاهی که تاکنون منحصرا در اختیار چینی‌ها بوده است. این گوشی ساعاتی پس از گوشی هوشمند آنر مجیک 2 در نمایشگاه IFA 2018، به صورت غیر رسمی توسط پیامی که رئیس کمپانی شیائومی در وبسایت چینی Weibo منتشر کرد معرفی شد. لین بی، رئیس کمپانی ضمن اینکه از هدف کمپانی برای فروش شمار بالایی از این گوشی خبر داد، به صورت کنایه‌ای نوشت:

بابت تشابه (با مجیک 2) شرمنده‌ایم، این گوشی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

همچون اوپو فایند ایکس، شیائومی Mix 3 نیز دارای دوربین کشویی و نمایشگر تمام صفحه بوده، با این حال یک تفاوت اساسی نیز وجود دارد و آن این است که تمام بدنه شیائومی حالت کشویی دارد. Mix 3 که کم حاشیه‌ترین گوشی شیائومی تا به امروز محسوب می‌شود، به روشی غیر مرسوم برای این کمپانی با انتشار عکس‌هایی توسط مدیر آن در فضای مجازی به صورت غیر رسمی معرفی شد. بدون شک هدف شیائومی از این کار اذیت کردن همکاران رقیبشان در هوآوی (که مالک برند آنر است) بوده و بس!

لین بی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نموده و تنها به انتشار پیش از موعد عکس گوشی جدید کمپانی‌اش بسنده کرده است. اما با بررسی عکس‌ها می‌توان گفت که این گوشی اولین عضو از خانواده میکس است که به لطف تغییر محل دوربین، از شر چانه بالای نمایشگر خلاص شده. در گوشی جدید شاهد دوربین سلفی دوگانه هستیم که به نظر یک فلش برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است. همچون اوپوو فایند ایکس، بلندگوی شیائومی میکس 3 نیز روی بخش کشویی جای گرفته و صدا از شکاف بسیار نازک بالای نمایشگر عبور کرده تا به گوش کاربر برسد.

تا بدین لحظه این تمام چیزی است که با نگاه به تصاویر منتشر شده از شیائومی Mix 3 می‌توان گفت. این نکته که دوربین‌های پشتی نیز روی ماژول کشویی جای گرفته یا در قاب پشتی گوشی ثابت شده‌اند نیز نامشخص است. همچنین نمی‌دانیم مکانیزم بالا آمدن بخش کشویی دستی است یا خودکار. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیائومی میکس 3 باید تا ماه اکتبر و هنگام معرفی رسمی این گوشی صبر کنیم و ببینیم شیائومی چه قابلیت‌هایی برای گوشی خود در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوربین کشویی دیگ چه صیغه ایه
    از اینا که هاید میشه؟