قیمت بلک بری کی 2 ال ای

اعلام زمان عرضه و قیمت بلک بری کی 2 ال ای

زمان عرضه و قیمت بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) برخلاف بسیاری از محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2018 بلافاصله بعد از رونمایی اعلام شد. آیا قیمت این گوشی که نسخه‌ای ضعیف‌تر از گوشی بلک بری کی 2 محسوب می‌شود، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است؟

به نظر می‌رسد فروش قابل قبول گوشی بلک بری کی 2 در بازارهای آمریکا و چند کشور اروپایی، به این شرکت که روز به روز سهم بیشتری از بازار موبایل را از دست می‌دهد، قوت قلب داده است، به همین دلیل مدلی جدید تحت سری Key معرفی کرد. بلک بری کی 2 ال ای همچنان یک میان‌رده به شما می‌رود، اما از چند نظر کمی ضعیف‌تر از مدل پایه ظاهر شده است. برخلاف بسیاری از محصولات معرفی شده طی نمایشگاه IFA 2018 که زمان عرضه و قیمتشان گنگ است، تاریخ عرضه و قیمت بلک بری کی 2 ال ای خیلی زود مشخص شد.

قیمت بلک بری کی 2 ال ای

استفاده از تراشه اسنپدراگون 636، 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی را باید جزو اصلی‌ترین مشخصات فنی این گوشی دانست. دوربین آن همچون بلک بری کی 2 دوگانه بوده و فقط به جای دو سنسور 12 مگاپیکسلی، از یک سنسور 13 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بلک بری تلاش کرد یکی از اصلی‌ترین مشکلات سد راه فروش بیشتر گوشی کی 2 یعنی قیمت بالا در مقایسه با دیگر میان‌رده‌ها را با معرفی مدل جدید از میان بردارد، اما با این حال تفاوت زیادی از نظر سخت افزاری با مدل پایه ایجاد نکرد، مخصوصا این که ابعاد و رزولوشن صفحه نمایش دو گوشی دقیقا یکسان است.

قیمت بلک بری کی 2 ال ای

استفاده از کیبورد فیزیکی خاص بلک بری، همچنان منحصربه‌فردترین قابلیت این گوشی محسوب شده و سبب می‌شود بسیاری از کاربران قیمت بلک بری کی 2 ال ای را هر چه که باشد، با جان و دل قبول کنند. قیمت بلک بری کی 2 ال ای برای نسخه 32 گیگابایتی 399 دلار و برای نسخه 64 گیگابایتی 449 دلار اعلام شده است که در مقایسه با بلک بری کی 2، نزدیک به 200 دلار کمتر است. شرکت تصمیم دارد تا یک ماه دیگر، گوشی را در بازارهای سراسر دنیا عرضه کند.

قیمت بلک بری کی 2 ال ای

بلک بری در نظر دارد محصولات این چنینی و شبیه به گوشی کی 2 ال ای بیشتری تحت سری Key عرضه کند، به همین دلیل احتمال دارد تا انتهای سال جاری، حداقل یک محصول دیگر از این شرکت تحت اختیار کمپانی TCL مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هرچقدر هم ویژگی خوب داشته باشه بازم خریدنش اشتباه محضه

  2. واقعا این کیبوردش کجاش منحصر به فرده
    طرفدارای همچین طراحی خیلی کم پیدا میشه