هواوی آنر مجیک 2

مشخصات فنی گوشی جادویی هواوی آنر مجیک 2 توسط سازنده اعلام شد

هواوی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) به عنوان جانشین گوشی خاص هواوی در سال 2016 سرانجام معرفی شد. در این مطلب به بررسی قابلیت‌ها،‌ ویژگی‌ها و امکانات گوشی هواوی آنر مجیک 2 که توسط شرکت سازنده اعلام شده است، می‌پردازیم.

هواوی بعد از اعلام آغاز عرضه جهانی گوشی گیمینگ آنر پلی، طی انتشار چند تیزر و نمایش نسخه اولیه گوشی اعلام کرد جانشین آنر مجیک که عرضه آن به سال 2016 برمی‌گردد، در راه است. به عبارت دیگر شرکت هنوز گوشی را به صورت رسمی رونمایی نکرده است، اما با انتشار تیزرهایی از وجود گوشی هواوی آنر مجیک 2 خبر داده و مشخصات آن را اعلام کرده است.

نمایشگر متفاوت هواوی آنر مجیک 2

مهمترین تغییر در هواوی آنر مجیک 2 مجهز شدن به نمایشگر FullView محسوب می‌شود. برخلاف تصور، این گوشی فاقد ناچ در بالای نمایشگر است. حتی همانند گوشی اسنشال فون، یک بریدگی کوچک نیز به منظور قرار دادن دوربین سلفی بالای نمایشگر در نظر گرفته نشده و پنل جلویی تماما در اختیار صفحه نمایش قرار دارد. دوربین سلفی را باید همانند نمونه به کار رفته در گوشی اوپو فاید ایکس، به صورت اسلایدی بیرون آورد.

هواوی آنر مجیک 2

درباره دوربین اصلی هواوی آنر مجیک 2 صحبتی به میان نیامد، اما طبق روال اخیر شرکت، به احتمال بسیار زیاد ماژول آن دوگانه است. البته ممکن است همانند چیزی که در یکی دیگر از گوشی های شرکت مشاهده کرده بودیم، دوربین اصلی و سلفی یکی باشند.

به عبارت دیگر، زمانی که ساختار اسلایدی بسته است، ماژول برای عکاسی عادی و در زمان باز بودن آن برای عکاسی سلفی کاربرد داشته باشد. نکته جالب دیگری که به آن برخورد کردیم، باز کردن ساختار اسلایدی دوربین سلفی هواوی آنر مجیک 2 توسط مدیر هواوی به صورت دستی بود، برخلاف نمونه آن در اوپو فایند ایکس که با رفتن به بخش عکاسی سلفی به صورت خودکار باز می‌شود.

هواوی آنر مجیک 2

یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده هواوی آنر مجیک 2 مجهز شدن به نسخه ارتقا یافته فناوری Magic Charge است، به طوری که گوشی را با توان خروجی 40 وات شارژ خواهد کرد! اگرچه چنین خروجی خطر انفجار گوشی را شدیدا بالا می‌برد، اما به ادعای سازنده، به لطف استفاده از یک سیستم محافظ 15 لایه‌ای همه چیز تحت کنترل خواهد بود.

هواوی آنر مجیک 2

پرچمداری هواوی آنر مجیک 2

نکته دیگری که ما را تشنه معرفی رسمی هواوی آنر مجیک 2 می‌کند، قدرت گرفتن آن از تراشه کایرین 980 است. این تراشه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و قرار است پرچمداران هواوی تا یک سال آینده همچون هواوی میت 20 و میت 20 پرو همگی از آن قدرت بگیرند.

هواوی آنر مجیک 2

گوشی هواوی آنر مجیک در زمان معرفی، به خاطر داشتن طراحی کاملا متفاوت و بسیار خاص، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و به نظر می‌رسد برای جانشین آن نیز چنین وضعی پیش خواهد آمد. انتظار داریم این گوشی بعد از معرفی رسمی چیپست کایرین 980 رونمایی شده و تا انتهای سال 2018 به بازار عرضه شود. باید دید سهم هواوی آنر مجیک 2 در برآورده شدن آرزوی فروش 200 میلیون دستگاه هواوی در سال جاری چقدر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی هم خاص نیست .تقریبا میشه گفت ظاهر عادی مث بقیه گوشیا داره

  2. ولی من طراحی سری میت رو بیشتر دوس دارم واقعا خوب کار کرده رو اون