لنوو یوگا C630

با لپ تاپ لنوو یوگا C630 آشنا شوید: اولین لپ تاپ با پردازنده اسنپدراگون

پردازنده بیشتر لپ تاپ‌های امروزی ساخت کمپانی‌هایی نظیر AMD یا اینتل هستند، اما چینی‌ها با معرفی لنوو یوگا C630 در نمایشگاه IFA 2018 از اولین لپ تاپ با پردازنده اسنپدراگون پرده برداشتند.

پیش از نمایشگاه IFA 2018، گزارش‌هایی مبنی بر تمایل سازندگان لپ تاپ‌ها و کامپیوترها مانند ایسوس و اچ پی (و حتی در برخی گزارش‌ها اپل) برای حرکت به سوی پردازنده‌های ARM منتشر می‌شد که توسط کوالکام تولید می‌شوند. امروز لنوو با معرفی لپ تاپ جدید خود به شایعات رنگ واقعیت بخشید و لنوو یوگا C630 اولین لپ تاپ مجهز به پردازنده اسنپدراگون در دنیا شناخته می‌شود.

به نظر می‌رسد مصرف بسیار پایین انرژی توسط چیپ‌های کوالکام، دلیل اصلی تجهیز یوگا C630 به اسنپدراگون 850 بوده و بدین ترتیب لنوو اولین (WOS (Windows On Snapdragon را به تولید رسانده است. همچنین لپ تاپ جدید چینی‌ها از مودم اسنپدراگون X20 LTE بهره می‌برد و به وسیله آن به شبکه‌های Wi-Fi و LTE متصل می‌شود. لنوو در کنفرانس امروز خود در برلین بیان کرد یوگا C630 قابلیت پخش مداوم ویدیو به مدت 25 ساعت را دارد‌، بنابراین تمامی نگرانی‌ها بابت تماشای فیلم و سریال در حین یک مسافرت طولانی از بین خواهد رفت.

درباره مشخصات فنی لپ تاپ لنوو یوگا C630 می‌توانیم به نمایشگر لمسی 13.3 اینچی IPS با رزولوشن Full HD، رم حداکثر تا 8 گیگابایت، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره کنیم. متاسفانه هیچ خبری در مورد قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*