ردیاب GPS هواوی

ردیاب GPS هواوی با قابلیت‌های فراوان معرفی شد

تا به حال برای همه ما پیش آمده که وسایل خود را هنگام سفر یا خارج از خانه گم کنیم. اما این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی و ردیاب GPS هواوی پیدا کردن وسایل گم شده بسیار راحت‌تر از قبل انجام می‌گیرد.

امروز هواوی در جریان نمایشگاه IFA 2018 از ردیاب GPS جدید خود پرده برداشت. این ردیاب با استفاده از سیستم‌های استاندارد‌ و پیشرفته مسیریابی مانند GPS ،GLONASS ،Galileo و Beidou به راحتی و با دقت بسیار بالا مکان وسایل گم شده شما را نمایش داده و در پیدا کردن آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

ردیاب GPS هواوی درگاه سیم‌کارت نانو یا e-sim دارد تا بتواند در هرجایی که تحت پوشش آنتن‌های مخابراتی باشد کار کنند. از جمله قابلیت‌های ردیاب GPS هواوی می‌توانیم به نمایش موقعیت مکانی وسیله به صورت آنی، ژئوفنسینگ و BLE Found اشاره کنیم که قابلیت اخیر هنگام اتصال گوشی به ردیاب صدایی ایجاد می‌کند تا پیدا کردن آن راحت‌تر شود. طرح مفهومی ردیاب GPS هواوی به خوبی کار می‌کند و عملکردی مشابه با ردیاب Tile دارد، اما محصول هواوی کمی بزرگتر بوده و همانند Tile در کیف پول جا نمی‌شود.

ردیاب GPS هواوی

ردیاب GPS هواوی از استانداردهای مسیریابی به طور کامل پشتیبانی می‌کند

شما می‌توانید با استفاده از ردیاب GPS هواوی و قرار دادن آن در چمدان، کیف یا سایر وسیله‌هایتان تمامی نگرانی‌های درباره گم کردن وسایل را به فراموشی بسپارید. این ردیاب موفق به کسب گواهینامه IP68 بوده و این بدین معناست که ردیاب GPS هواوی می‌تواند حتی در محیط‌های مرطوب نیز عملکرد خود را داشته باشد. با این وجود حمل آن به درون استخر یا دریا کار معقولی نبوده و مقاومت گجت در برابر نفوذ آب چندان بالا نیست. متاسفانه هیچ خبری درباره قیمت و زمان عرضه به بازار این گجت منتشر نشده است.