آپدیت GPU Turbo

آپدیت GPU Turbo به زودی برای گوشی های سری هواوی میت 10 عرضه می‌شود

آپدیت GPU Turbo به زودی برای گوشی های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)، سری نوا 3 (Huawei Nova 3) و سری پی 20 (Huawei P20) عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی نرم افزاری، عملکرد پردازنده گرافیکی گوشی را بهبود می‌بخشد.

ارزش صنعت بازی‌های تلفن همراه در سال 2017 بیش از 50 میلیارد دلار بود که تقریبا نیمی از درآمد جهانی این صنعت را تشکیل می‌دهد. در واقع، بررسی آماری اخیر توسط AdColony در همکاری با Research On Device  نشان داد که نزدیک به 90 درصد از صاحبان گوشی‌های هوشمند در خاورمیانه روی گوشی خود بازی می‌کنند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که در سال 2017، حدود 42 درصد از تمام فروش بازار بازی های کامپیوتری به بازی های موبایل اختصاص یافته و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2022 این میزان به 52 درصد هم برسد.

آپدیت GPU Turbo

هواوی در حال حاضر با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه در زمینه توسعه پردازنده‌های گرافیکی موبایل (GPU) به تکنولوژی‌های جدید و چشمگیری در این حوزه دست پیدا کرده است که از جمله آنها می‌توان به GPU Turbo اشاره کرد که برای سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) آماده شده است که تجربه‌ای تازه را برای علاقه‌مندان به بازی با عملکرد بالا و بهبود کارایی در پردازش فراهم می‌کند. این تکنولوژی سهم به سزایی در ارتقای کارایی Frames per Second (FPS) و High Dynamic Range (HDR)  دارد.

هواوی برای طراحی این سیستم از یک توربوشارژر خودرویی الهام گرفته است. جی پی یو توربو یک تکنولوژی شتاب‌دهنده پردازش گرافیکی است که به طور کامل معماری پردازش دستگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد تا پردازش گرافیک در سطح بالاتری قرار گیرد. آپدیت GPU Turbo به طور قابل توجهی باعث بهبود کلی پردازش گرافیکی و کاهش مصرف انرژی می‌شود.

آپدیت GPU Turbo برای کدام گوشی‌ها منتشر می‌شود؟

آپدیت GPU Turbo برای گوشی های هواوی نوا 3، نوا 3 آی، پی 20 و پی 20 پرو عرضه خواهد شد و به زودی برای کاربران هواوی میت 10، میت 10 پرو و میت آر اس پورشه دیزاین هم منتشر می‌شود.

آپدیت GPU Turbo

در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی در ماه مارس سال جاری، روند بسیار موفقیت‌آمیزی در صنعت بازی دیده شد. این اتفاق باعث می‌شود که سری Huawei Mate 10 دستگاهی تازه‌نفس و آماده برای گیمینگ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*