گوشی Nokia 9

تصویر منتسب به گوشی Nokia 9 طراحی منحصر به فرد آن را به تصویر می‌کشد

گوشی Nokia 9 با سیستم دوربین منحصر به فرد در یک عکس جدید نشان داده شد. آیا نوکیا ۹ می‌تواند رقیبی جدی برای محصولات سامسونگ، هواوی و دیگر تولیدکنندگان باشد؟

شاید بتوان گفت نوکیا 9 یکی از مورد انتظارترین تلفن های هومشند اچ ام دی گلوبال برای سال 2018 میلادی است، اما واقعا ما اطلاعات چندانی در مورد این گوشی نداریم. هرچند، اگر تصویری که اخیرا از این گوشی منتشر شده است صحت داشته باشد، می‌توان کمی در مورد دوربین صحبت کرد.

با این فرض که عکس ضمیمه‌شده، گوشی Nokia 9 را به تصویر می‌کشد، می‌توان گفت که پرچمدار بعدی فنلاندی‌ها یکی از منحصر به فردترین طراحی‌های اخیر را خواهد داشت. این به خاطر آرایش سنسورهای دوربین بر روی قاب پشتی است؛ جایی که پنج برش با آرایشی همانند یک شش‌ضلعی در کنار یکدیگر قرار گرفته و برش آخر نیز در مرکز آنها ایجاد شده است. به نظر می‌رسد برش‌های سمت چپی و راستی در بخش پایینی و همین‌طور بریدگی وسطی، میزبان سنسورهای دوربین زایس خواهند بود. محل قرارگیری فلاش LED نیز کاملا مشخص است، ولی ما در مورد دو بریدگی بالایی و پایینی چندان مطمئن نیستیم. به هر صورت، این تصویر با شایعاتی که پیش‌تر در مورد پرچمدار آینده اچ ام دی گلوبال منتشر شده بود، هم‌خوانی کامل دارد.

گوشی Nokia 9

در مورد سایر جنبه‌های طراحی، به نظر می‌رسد سازندگان از پنل شیشه‌ای برای بخش پشتی استفاده کرده‌اند. البته، اطلاعات ما به همین‌جا ختم نشده و وجود لوگوی Android One در بخش پایینی، نشان‌دهنده عرضه دستگاه با اندروید 9 پای است. عدم وجود اسکنر اثر انگشت نیز اهمیت زیادی دارد چرا که شایعات قبلی از به‌کارگیری حسگر زیر صفحه خبر داشتند.

قبل از آن‌که بیشتر هیجان‌زده شوید، باید بگوییم تصویر منتشرشده کیفیت بسیار پایینی دارد و حتی می‌تواند توسط طرفداران این برند طراحی شده باشد. از طرفی، اطلاعات آن با شایعات اخیر نیز هم‌خوانی کامل دارد. به این مورد باید حذف این عکس از منبع اصلی را هم اضافه کرد؛ چیزی که احتمال حاکی از وجود یک حقیقت در پشت این تصویر است. به هر صورت، انتشار اطلاعات بیشتر در آینده، اعتبار این تصویر را مشخص خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خدا کنه اولد باشه ولی در کل دیگه نمیتونیم بخرین اگه قیمت قدیم بود 2300 2400 بیش تر قیمتش در نمیومد

  2. نوکیا 9 دیگه چیه نوکیا 1200 هم دیگه نمیشه خرید شده 430 هزار

  3. اگه از پنل اولد استفاده کرده باشه میتونه یکی از بهترین های امسال باشه بخصوص اینکه اندروید وان هست

  4. نوکیا طراحی گوشیاش خیلی ساده و دلچسبه