کندو

کندو : برگزاری آزمونها و اعطای گواهینامه های رسمی بین المللی مایکروسافت و سیسکو در ایران

طی هفته‌ی گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر گردید با این مضمون که ده‌ها کمپانی بزرگ دنیا نظیر گوگل، اپل، آی بی ام و … شرط داشتن مدرک دانشگاهی برای استخدام را کنار گذاشتند. این خبر نقش برخورداری از مهارت و تخصص (نه مدرک دانشگاهی) را در ورود و ارتقا در عرصه‌ی کسب و کار بیش از پیش بیان می‌نماید. در همین راستا خبر خوب این که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط موسسه آموزشی کندو ، امکان برگزاری تمامی آزمون های معتبر بین المللی مایکروسافت و سیسکو و بسیاری دیگر از نام‌های بزرگ IT همچون گذشته و بدون محدودیت و بدون تغییر در قیمت، در داخل کشور ادامه داشته و نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برای سفر به کشورهای همسایه نیست.

کندو

آموزشگاه مهندسی کندو که به عنوان بزرگترین و برترین آموزشگاه IT کشور تاکنون موفق به کسب جایزه برترین آموزشگاه IT کشور از جشنواره ستاره‌های فناوری ایران و ده‌ها نشان دیگر نیز گردیده، هم اکنون نیز با ظرفیت پذیرش بیش از 1200 دانشجو در روز در حال فعالیت است. در سال‌های اخیر نیز با توجه به زمینه فعالیت این موسسه و نیاز روز افزون دانش‌پذیران فناوری اطلاعات، وارد حوزه برگزاری آزمون‌های بین‌المللی و بسط و گسترش آن گردیده است.

اخذ این مدارک در داخل و خارج کشور برای همه کارشناسان حوزه IT امتیازی بزرگ محسوب می‌گردد. در داخل ایران با داشتن این مدارک با سهولت بیشتری می‌توان مسوولیت اجرای پروژه‌های بزرگ را از سازمان‌های دولتی و غیر دولتی اخذ نمود. خیلی از مراکز دولتی پروژه‌های خود را به کسانی واگذار می‌کنند که در آن تخصص دارای مدارک معتبر بین‌المللی باشند. در خارج از ایران نیز لزوم برخورداری از این گواهینامه‌ها امری است بدیهی. برای فعالیت در حوزه IT می‌بایست مدارکی ارائه گردد که از اعتباری بین‌المللی و جهانی، همانند گواهینامه های مایکروسافت و سیسکو برخوردار باشد.

همچنین در تکمیل مدارک اقامتی برای مهاجرت و یا اشتغال خارج از کشور، داشتن این گواهینامه‌ها امتیاز بزرگی محسوب خواهد شد. در کشورهایی مانند استرالیا و کانادا و اکثر کشورهای اروپایی ارائه مدارک بین المللی IT و بالاخص شبکه امتیاز بالایی برای اخذ اقامت محسوب می‌گردد. مضاف بر این که شرکت‌های بین‌المللی، همانند مایکروسافت و سیسکو فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی را در کشورهای مقصد، در اختیار کسانی قرار می‌دهند که موفق به دریافت مدارک صادره توسط آنها شده باشند.

در واقع دارندگان این گواهینامه‌ها، رزومه‌ی پربارتری در سطح بین‌المللی و همچنین فرصت‌های شغلی بهتر و مناسب‌تری را نسبت به همکاران و رقبای خود پیش رو خواهند داشت. ضمن این که، در خارج از کشور بیشترین کارآیی این مدارک، حتی بیش از مباحث مهاجرت، در زمینه کاریابی و اشتغال نمایان و محسوس است.

آنچه برخورداری از مدارک رسمی بین‌المللی را ارزشمند می‌سازد، این است که این مدارک به طور مستقیم توسط شرکت‌هایی صادر می‌شود که خودشان تولیدکننده آن دانش هستند. برای مثال شرکت مایکروسافت اگر محصول ویندور سرور و سرفصل‌های آموزشی مرتبط با آن (MCSE) را تدوین و به دنیا ارائه می‌دهد، به طور مستقیم خود مدرک آن را نیز ارائه می‌دهد و یا شرکت سیسکو که بزرگترین تولیدکننده دانش و تجهیزات شبکه در جهان می‌باشد، خود به طور مستقیم این گواهینامه‌ها را (CCNA ، CCNP ، CCIE ) به کسانی ارائه می‌دهد که مطمئن باشد علم و دانش و تخصص آن را فرا گرفته باشند.

لازم به ذکر است که هیچ گونه تفاوتی در نحوه برگزاری و حتی قیمت آزمون‌ها در داخل آموزشگاه کندو با خارج از کشور وجود ندارد، در واقع دقیقا همان اتفاقی که در کشورهای دیگری که این آزمون‌ها را برگزار می‌کنند در اینجا نیز رخ می‌دهد. آزمون‌ها با کیفیت و امنیت استاندارد برگزار می‌گردد و در نهایت پروفایل و گواهینامه‌های اخذ شده‌ی فرد در سایت مایکروسافت یا سیسکو مستقیما به دانشجویان ارائه می‌گردد. ضمن این که کلیه ضرایب امنیتی مانند اسکن کف دست و اثر انگشت، امضای دیجیتال و ثبت تصویر چهره افراد رعایت می‌شود تا آنجایی که حتی اگر شخص آزمون‌دهنده بخواهد در آینده از کشوری دیگر مدارکی را به پروفایل خود اضافه نماید این امکان برایش فراهم باشد.

متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تلفن 02143812 از تهران و شماره 02166176417 از شهرستان‌ها برای مشاوره و ثبت نام اقدام نمایند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام یا آی دی تلگرام زیر مراجعه نمایند.

Https://Telegram.me/testcenter1

t.me/CANDOkhanbabakhani

t.me/CANDOkhodaverdi

و کلام آخر

این نوید را به متقاضیان عزیز می‌دهیم که آزمون‌ها با کیفیت استاندارد و ضمانت آموزشگاه مهندسی کندو به بهترین شکل ممکن برگزار می‌گردد. هدف ما در مجموعه کندو همواره بر این استوار بوده است که امکان برخورداری متخصصین عزیز کشورمان از علوم و امکانات روز آی تی فراهم باشد که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته اینک این امکان محقق گردیده است.

کندو

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هدف ما در مجموعه کندو همواره بر این استوار بوده است که امکان برخورداری متخصصین عزیز کشورمان از علوم و امکانات روز آی تی فراهم باشد که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته اینک این امکان محقق گردیده است.
    اینا امید وارن هنوز به اینده این کشور؟؟