هواوی آنر 8 ایکس

هواوی آنر 8 ایکس با تراشه کایرین 710 رونمایی شد

هواوی آنر 8 ایکس (Huawei Honor 8X) طی مراسمی رسمی در چین معرفی شد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات، امکانات و قیمت آنر ۸ ایکس همراه گجت نیوز باشید.

بعد از انتشار شایعات فراوان، میان رده جدید هواوی سرانجام با طراحی زیبا، سخت افزار قوی و قابلیت‌های فراوان از راه رسید. اگرچه ما با یک موبایل مقرون به صرفه رو به رو هستیم، اما سازندگان با کاهش حاشیه‌های صفحه و استفاده از یک بریدگی کوچک در بالای صفحه، تلاش کرده‌اند نسبت صفحه به بدنه را تا حد ممکن افزایش دهند.

عمده‌ترین تفاوت بین آنر 8X و نسخه بزرگتر آن یعنی آنر 8X مکس، ظرفیت باتری، اندازه صفحه و نوع بریدگی در بخش بالایی صفحه هست. در واقع بر خلاف نسخه 7.12 اینچی، اینجا خبری از ناچ V شکل نیست. به علاوه، سازندگان از سخت افزاری قوی‌تر در این اسمارت فون بهره برده‌اند.

هواوی آنر 8 ایکس

مشخصات فنی هواوی آنر 8 ایکس

موبایل جدید آنر با ابعاد 160.5 در 76.4 در 7.8 میلی‌متر، به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با وضوح +FullHD مجهز شده و طبق ادعای مدیران، حاشیه‌های پایین نمایشگر سبب شده است تا نسبت صفحه به بدنه به بیش از 90 درصد برسد.

بر خلاف نسخه دیگر که با اسنپدراگون 636 یا 660 به دست کاربران می‌رسید، در این گوشی از تراشه 12 نانومتری کایرین 710 با پشتیبانی از فناوری GPU Turbo استفاده شده است. در مورد حافظه‌ها، خرید این گوشی در چندین نسخه با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی امکان‌پذیر است و یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

هواوی آنر 8 ایکس

برای ثبت تصاویر، دوربین دوگانه 20 + 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و قابلیت‌های هوش مصنوعی در خدمت کاربران خواهد بود. سلفی‌بازان هم می‌توانند از دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. در نهایت، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 هم سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند.

هواوی آنر 8 ایکس در سه نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 204، 234 و 278 دلار به فروش خواهد رسید. ظاهرا چینی‌ها با در نظر گرفتن قیمتی رقابتی، قصد به چالش کشیدن محصولات سازندگان دیگر را دارند.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر این اسمارت فون را تماشا کنید.

گالری عکس هواوی آنر 8 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. من همین گوشی رو خریدم اما با توجه به قیمتش شما میتونین برند شیائومی رو انتخاب کنید که سخت افزار قویترین داره مثل ردمی نوت ۸ پریموم

  2. اصلا گوشی جالبی نیست فقط مدل های میت هواوی کارکردشون عالییه

  3. سلام، بنده از خرید این گوشی خیلی پشیمون شدم، قبل این سری میت داشتم واقعا عالی بود. این حتی به میت 9 هم نمیرسه. افتضاح این گوشی. میخوام دوباره میت 10 پرو بخرم. بهترین گوشیه میت 10

    • منم موافقم، فقط از نظر طراحی ظاهری خوبه، از نظر سیستم عامل خیلی ضعیف عمل میکنه، باتریش بد نیست ، در کل ارزش خرید نداره. دوستان اگه کسی میخواد هواوی خرید کنه فقط سری میت بخره، واقعا عالی هستن و اصلا از کار کردن باهاش خسته نمیشین.

  4. ب نظر من گوشی خوبی هستش فقط باید دید باطریش در حد کدوم گوشیه..به نظرم در حال حاضر هانر نوت10بهترین باطریو در بین هانر داره..اگه باطریش خوب باشه قطعا ارزش خرید خوبی داره

  5. بازه قیمتیش از ث204 تا 280 دلاره یعنی دومیلیون تا 3 تومن به نظر میرسه با توجه به قیمتش عملکرد خوبی نداشته باشه و در د یه میان رده پریموم مثل نوا3 نباشه

  6. فقط و فقط huawi desigen
    یعنی فقط طراحی هواوی املاش رو بلد نبودم😃😃😃

  7. خوشگله همین که مثل ایفون دوتادوربینشو نچسبانده به هم خیلی خوبه طراحی هواوییی محشره