پیش فروش محصولات سایپا

زمان پایان ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا (شهریور 97)

پیش فروش محصولات سایپا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 شهریور 1397 آغاز شد و فعلا ادامه دارد. در ادامه، آخرین آمار منتشر شده از سوی سایپا برای فروش اینترنتی محصولات این شرکت و زمان پایان ثبت نام را مشاهده می‌کنید.

فروش اینترنتی محصولات سایپا از ساعت 10 صبح چهارشنبه 10 شهریور 1397 آغاز شد و حواشی زیادی به همراه داشت. طبق معمول سایت فروش سایپا با مشکلاتی همراه شد و تعداد زیادی از متقاضیان موفق به ثبت نام نشدند و سایپا هم مثل همیشه تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان را دلیل این اتفاق دانست.

آخرین آمار پیش فروش محصولات سایپا

به گفته مسئولان سایپا، ثبت نام اینترنتی 50 هزار دستگاه خودرو از محصولات این شرکت از ساعت 10 صبح چهارشنبه آغاز شد و طبق آخرین آمار تا ساعت 17 روز گذشته بیش از 15 هزار نفر به صورت قطعی برای خرید خودرو ثبت نام کامل را انجام داده و وجه مورد نیاز را پرداخت کردند. بر این اساس به طور میانگین در هر ساعت 2 هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند و با توجه به فروش 50 هزار دستگاه خودرو در این طرح فروش، انتظار می‌رود روند ثبت نام و تکمیل ظرفیت حداقل تا ظهر پنجشنبه 15 شهریور 1397 ادامه داشته باشد.

با توجه به آمار منتشر شده از سایپا، بین ساعات 10 تا 17 روز چهارشنبه، بیش از 8 میلیون نفر از سایت فروش این شرکت بازدید کردند و در لحظات اولیه بازگشایی سایت نیز حدود 1 میلیون نفر به طور همزمان متقاضی ورود به سایت و ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا بودند.

برنامه فروش سایپا به این شکل است که سایت هر 15 دقیقه برای چند ثانیه باز می‌شود و تعداد محدودی از متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام وارد شوند و سپس سایت پس از چند ثانیه بسته می‌شود و افرادی که وارد شدند 15 دقیقه برای تکمیل فرایند ثبت نام فرصت دارند و بعد از آن سایت دوباره باز شده و 500 متقاضی بعدی وارد می‌شوند.

آخرین شرایط فروش سایپا:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. تاحدودی ازنظر اقتصادی خوب است

  2. ینی کسایی که میخرن ایرانی نیستن
    یه مشت سود جو احمقن که به همه چی پشت میکنن

  3. بجای این که پولتونو بدید این ماشینای گرون خارجی بدید کالا داخلی تا رونق بگیره

  4. تتوی دو سه ثانیه
    مگه ادم از پشت کوه اومده اینجور سرش شیره میمالید

  5. ملت ردی دادن
    شما دیگه چرا هی این اشغال رو تبلیق می کنید

  6. تمام شد!!!

    با سپاس

  7. مردم چه هجومی بردن دوزوه همشو فروختن امروز صبح فک کنم گفت 7 هزار تا دیگه مونده که بعد ظهر میندازیمش مردمو تمام