نمایشگر منعطف BOE

نمایشگر منعطف BOE در یک ویدیو نمایش داده شد

یکی از کاربران توییتر با انتشار ویدیویی از یک موبایل انعطاف پذیر با نمایشگر منعطف BOE ، توجه همگان را به خود جلب کرد. ظاهرا کاربران باید خود را برای نسل جدید گوشی ها آماده کنند.

علاوه بر تولیدکنندگان تلفن های همراه، طراحان نمایشگرها نیز در رقابت عرضه موبایل های انعطاف پذیر درگیر هستند. شرکت چینی BOE یکی از همین سازندگان است که در زمینه طراحی نمایشگرها فعالیت دارد و چند وقتی‌ست که صفحه نمایش انعطاف‌پذیر خود را نمایش می‌دهد. اخیرا ویدیویی از نمونه اولیه دستگاهی با نمایشگر منعطف BOE به بیرون درز کرده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

“Ben Geskin” ضمن انتشار این ویدیوی 14 ثانیه‌ای در توییتر، گفت سازندگان از یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با وضوح +FHD استفاده کرده‌اند. حاشیه‌های بخش بالایی و پایینی صفحه نسبتا ضخیم است. این گوشی همچنین به یک دوربین در بخش پشتی مجهز شده و به نظر می‌رسد فاقد اسکنر اثر انگشت باشد. از آنجایی که دستگاه پیش رو تنها یک نمونه اولیه است، مشخصات فنی آن چندان برای ما مهم نیست.

مطابق با چیزی که در ویدیو می‌بینیم، ظاهرا قسمت‌های بالایی و پایینی کاملا روی هم قرار نمی‌گیرند. علاوه بر این، ما در مورد جنس بدنه این گوشی و توانایی آن در ایمن نگه داشتن صفحه بعد از چندین سقوط یا ضربه، مطمئن نیستیم.

گفته می‌شود در آینده، از نمایشگر منعطف BOE در گوشی های انعطاف پذیر هواوی استفاده می‌شود. هرچند، هواوی تا سال آینده این محصول را عرضه نخواهد کرد و سامسونگ، نخستین شرکتی است که تا پایان سال جاری میلادی، به صورت رسمی از موبایل انعطاف پذیر خود پرده خواهد برداشت.

ویدیوی نمایشگر منعطف BOE

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. جالب تر از اونیه که فکر میکردم

  2. شبیه کیف پولی میشه دیگه

  3. نمیدونم چرا باهاش راحت نیستم

  4. چه باحاله قشنگ روی هم چفت میشه