آیفون 6.1 اینچی اپل با قیمت 849 دلار به فروش خواهد رسید

در آستانه معرفی مدل 2018 گوشی های Apple، باز هم اطلاعات تازه‌ای در مورد قیمت آیفون 6.1 اینچی اپل و دو مدل دیگر منتشر شد. ظاهرا محصولات اهالی کوپرتینو با قیمتی بالا روانه بازار می‌شوند.

روز چهارشنبه، اپل طی مراسمی رسمی از نسل جدید گوشی های خود پرده خواهد داشت. گفته می‌شود امسال، اهالی کوپرتینو سه اسمارت فون را پیش روی کاربران قرار می‌دهند که مدل 6.1 اینچی به عنوان نسخه مقرون به صرفه با قیمتی پایین‌تر به فروش خواهد رسید. ظاهرا این نسخه فاقد فناوری 3D Touch بوده و با یک سنسور دوربین در بخش پشتی همراه می‌شود. به دنبال انتشار اسنادی در مورد نام، قیمت و زمان عرضه مدل 2018 آیفون های اپل، حالا رود هال (Rod Hall)، تحلیل‌گر گلدمن ساکس، می‌گوید آیفون 6.1 اینچی با قیمت 849 دلار عرضه می‌شود؛ 150 دلار بیشتر از چیزی که تحلیل‌گران وال استریت ژورنال پیش‌بینی می‌کنند. او می‌گوید ممکن است مدیران قیمت را تا 799 دلار کاهش دهند.

این دومین باری‌ست که یکی از تحلیل‌گران از احتمال عرضه آیفون 6.1 اینچی اپل با قیمت 799 دلار سخن می‌گوید. هفته گذشته، Wamsi Mohan از Merrill Lynch هم اعلام کرده بود که نسخه اقتصادی با قیمت 799 دلار به دست کاربران می‌رسد. Mohan همچنین می‌گوید آیفون Xs با صفحه نمایشی 5.8 اینچی، 999 دلار و آیفون Xs مکس با صفحه نمایشی 6.5 اینچی، 049 دلار قیمت خواهد داشت.

رود هال در ادامه تایید کرد که این شرکت، در پیش‌بینی‌های اولیه خود مبنی بر پایین بودن تقاضا برای iPhone X و اشتباه کرده بود. گلدمن ساکس تنها شرکتی نبود که مدعی فروش پایین آیفون 10 شد. در حقیقت، تمام تحلیل‌گران وال استریت پیش از انتشار گزارش مالی اپل، مدعی شکست پرچمدار این شرکت و فروش پایین آن شده بودند. به هر صورت، ظاهرا این‌بار این کمپانی‌ها محتاط‌تر از همیشه در مورد اپل صحبت می‌کنند.

آیفون 6.1 اینچی اپل

در همین حال، “Macotakara” که در گذشته نیز برخی از اطلاعات مربوط به آیفون های اپل را لو داده بود، در یک پست جدید در شبکه اجتماعی ویبو، به قیمت‌های متفاوتی اشاره کرده است. این افشاگر می‌گوید آیفون 6.1 اینچی اپل با نام آیفون XC و قیمت 855 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه‌های 5.8 و 6.5 اینچی نیز قرار است به ترتیب با قیمت‌های 1075 و 1220 دلار به فروش رسند.

تصور می‌کنید با این برچسب‌های قیمتی، اپل باز هم می‌تواند در فروش رکوردشکنی کند؟