پیش فروش محصولات ایران خودرو

پیش فروش محصولات ایران خودرو در هفته آینده برگزار می‌شود

پیش فروش محصولات ایران خودرو به هفته آینده موکول شد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد طرح فروش 40 هزار دستگاه خودرو از محصولات این شرکت در هفته آخر شهریور 1397 آغاز می‌شود.

پیش فروش محصولات ایران خودرو در انتظار دریافت مجوز

هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد طرح پیش فروش خودرو گفت پیش فروش محصولات ایران خودرو به تعداد 40 هزار دستگاه پس از دریافت مجوز از مراجع ذی‌ربط در اوایل هفته آینده و در هفته آخر شهریور 1397 آغاز خواهد شد. وی در ادامه افزود ما اسامی کسانی که در پیش فروش محصولات سایپا ثبت نام کردند را درخواست کردیم و به محض دریافت اسامی ثبت نام‌کنندگان در پیش فروش سایپا و همچنین دریافت مجوزهای لازم از نهادهای ذی‌ربط، به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده ثبت نام برای پیش فروش محصولات ایران خودرو را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو افزود با تسهیلاتی که در روند تامین و ترخیص قطعات خودرو آغاز شده، امیدواریم بتوانیم به زودی به همه تعهداتمان در تحویل خودروها عمل کنیم. وی در پایان پیش‌بینی کرد که تا سه ماه آینده، روند تولید و فروش خودروها به حالت عادی بازگردد.

لازم به ذکر است که طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو نیز از روز سه شنبه 20 شهریور 97 آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد با شرایط فروش وعده داده شده برای 40 هزار دستگاه خودرو متفاوت است. در این شرایط، به غیر از مبلغ ودیعه و سرمایه‌گذاری، نه قیمت نهایی خودرو مشخص است و نه تاریخ دقیق تحویل و حتی مدل خودروی تحویلی نیز در زمان تحویل مشخص می‌شود. به همین دلیل این طرح فروش با تعجب و اعتراض مشتریان مواجه شد و در فضای مجازی، لقب «طرح لپ لپی» را به آن دادند. حالا گفته می‌شود طرح اصلی پیش فروش 40 هزار دستگاه خودرو از اوایل هفته آینده که هفته پایانی تابستان 1397 است، آغاز خواهد شد.

به‌روزرسانی 1 مهر 1397

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. میگم یکی پار بده برا من روشن کنه لطفاخواهشا.یعنی شنبه24اذر پیش فروش داره ایران خودرو و بعد اینکه قیمت چطوری میشه

  2. فقط دنا پلاس یه ماشین ایرانیه که ارزش خرید داره فقط خدا کنه این بازار خودرو درست بشه

  3. مادهم شاید یکی بخریم

  4. مردم همگی برید بخوابید که هفته اینده حمله داریم

  5. تنها نکته خوبش اینه که اوناییدکه سایپا خریدن نمیتونن ایران خودرو بخرن این تصمیمشون هوش مندانه بود