آیفون Xr

آیفون Xr نام نسخه 6.1 اینچی گوشی های جدید اپل است

آیفون Xr نام نسخه 6.1 اینچی گوشی های جدید اپل خواهد بود. تحلیل‌گران از همین حالا مشغول گمانه‌زنی در مورد قیمت آیفون ایکس آر و زمان عرضه آن هستند.

فردا، اپل در مراسمی رسمی، سه گوشی جدید را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. پیش‌تر اعلام شده بود که نسخه‌های 5.8 و 6.5 اینچی به ترتیب با نام‌های آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس روانه بازار می‌شوند. حالا نیز نام مدل مقرون به صرفه مشخص شده است.

آیفون Xr ، با تکیه بر اطلاعاتی که تا این لحظه داریم، به صفحه نمایشی 6.1 اینچی از نوع LCD مجهز شده و ارزان‌ترین گوشی در این خانواده جدید خواهد بود. به یاد داشته باشید که ما در مورد محصولات اپل صحبت می‌کنیم؛ بنابراین، منظور از «ارزان‌ترین»، برچسب قیمت 699 تا 749 دلاری (مطابق با پیش‌بینی عمده تحلیل‌گران) است. در این میان، حتی برخی افراد از عرضه این گوشی با قیمت 849 دلار هم خبر داده‌اند.

برای کاهش قیمت آیفون ایکس آر در مقایسه با مدل‌های مجهز به نمایشگر اولد، سازندگان با کنار گذاشتن فولاد ضد زنگ، از فریمی آلومینیومی بهره خواهند برد. تراشه A12 قدرت‌بخش این گوشی است، ولی احتمالا سازندگان 1 گیگابایت حافظه رم کمتر را برای آن در نظر خواهند گرفت.

آیفون Xr با تاخیر عرضه می‌شود

چند روز پیش، تصاویر منتسب به نسخه 6.1 اینچی آیفون که این گوشی را در چهار رنگ مختلف نشان می‌دادند، در فضای مجازی منتشر شد. به نظر می‌رسد رنگ‌بندی iPhone Xr در مقایسه با دو مدل دیگر (که با رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی ارائه می‌شوند) متنوع‌تر است. به گفته افراد آشنا به موضوع، ظاهرا این اسمارت فون به خاطر وجود مشکلاتی در توسعه صفحه نمایش، چند هفته بعد از دو مدل دیگر به دست کاربران خواهد رسید. به علاوه، حتی این احتمال وجود دارد که دستگاه در تعداد محدود عرضه شود. در سوی دیگر، برخی تحلیل‌گران معتقدند اپل این کار را به خاطر تشویق کاربران برای خرید نسخه گران‌قیمت‌تر انجام خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینا همون ایفون ۸ نیستا احیانا

  2. امشب همه چیز معلوم میشه فقط خوشم از این اپل میاد که امشب میخواد گوشیش رو رونمایی کنه ولی حتتی نمیدونیم اسم گوشیش چیه

  3. خوشگله
    اسمشم باکلاسه

  4. به نظرم بزارید معرفی بشه بهتره
    هر روز میای میگن اسم گوشی اپل اینه فرداش میگن نه اینه