تبلت گلکسی بوک 2 سامسونگ

تبلت گلکسی بوک 2 سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

تبلت گلکسی بوک 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Book 2) با دریافت گواهی از کمیسیون ارتباطات فدرال، یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد. این تبلت از ویندوز 10 قدرت می‌گیرد.

اگر به دنبال یک تبلت جدید با نمایشگر بزرگ، کیبورد جداشدنی و پشتیبانی از قلم هوشمند هستید، باید بگوییم احتمالا اپل از جمعه پیش رو، پیش‌فروش نسل جدید آیپد پرو را آغاز خواهد کرد. اگر فرصت کافی برای خرید دارید هم می‌توانید در انتظار تبلت ویندوزی گلکسی بوک ۲ بنشینید چرا که گزارش‌های جدید، از احتمال عرضه این محصول جدید در آینده نزدیک خبر دارند.

بعد از صدور گواهی‌های لازم در روسیه و کره جنوبی، حالا تبلت جدید Samsung با شماره مدل SM-W737 موفق به دریافت گواهی از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. متاسفانه ما از تاریخ دقیق عرضه یا جزئیات این محصول جدید اطلاعات چندانی نداریم، اما اخبار منتشرشده نشان می‌دهد که جانشین نسل اول گلکسی بوک با شماره مدل SM-W720، در حال توسعه است.

تمام چیزی که ما می‌دانیم، پشتیبانی تبلت گلکسی بوک 2 سامسونگ از Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، شبکه LTE و حالت S Mode در ویندوز 10 است. در حال حاضر، غیر فعال کردن حالت S Mode ویندوز 10 فوق‌العاده آسان است؛ ولی برای افرادی که این کار را انجام داده و آزادی نسخه معمولی ویندوز 10 را انتخاب کنند، امکان بازگشت وجود نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد مدل 12 اینچی تبلت سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی، قیمت مقرون به صرفه‌تری خواهد داشت. فعلا هیچ اطلاعاتی از عرضه نسخه 10.6 اینچی این تبلت در دست نیست.