آیفون ایکس

اپل بیش از 60 میلیون آیفون ایکس فروخته است

در آستانه معرفی آیفون های 2018 اپل، مرکز تحقیقاتی “Counterpoint Research” در گزارش جدید خود، آمار فروش آیفون ایکس (Apple iPhone X) طی 10 ماه گذشته را اعلام کرده است.

سپتامبر سال گذشته، اپل در مرکز همایش‌های استیو جابز از آیفون ایکس به مناسبت دهمین سالگرد عرضه موبایل های خود پرده برداشت. بعد از افت و خیزهای فراوان و گذشت 10 ماه، حالا “Counterpoint” ساعاتی قبل از معرفی مدل 2018 گوشی های اپل، می‌گوید فروش آیفون 10 از مرز 60 میلیون دستگاه عبور کرده است.

فروش 63 میلیون دستگاه آیفون ایکس ظرف 10 ماه

به صورت دقیق‌تر، اپل تا ماه آگوست موفق به فروش 63 میلیون دستگاه آیفون ایکس شده است که ظاهرا 30 میلیون دستگاه از آنها توسط کاربران آمریکایی و چینی خریداری شده‌اند. فروش این گوشی در آمریکا طی ماه‌های اولیه عرضه در حالی در بالاترین میزان خود بوده است که در چین، تقاضا برای خرید آن تا ژانویه آغاز نشده بود. در کنار این بازارها، اپل در کشور ژاپن و قاره اروپا هم مشتریان بسیاری داشته است. متاسفانه، حضور اپل در بازار هند به اندازه‌ای کم‌رنگ است که سهم این کشور در میزان فروش آیفون X به فقط 1 درصد می‌رسد.

اگرچه اپل با iPhone X فروش فوق‌العاده خوبی را تجربه کرد، اما هم‌چنان فاصله بسیاری با آیفون 6 دارد؛ موبایلی که سال 2014 عرضه شد و بعد از 6 ماه، 60 میلیون دستگاه از آن فروش رفت. اهالی کوپرتینو بعد از گذشت 10 ماه از عرضه آیفون 6، موفق به فروش 90 میلیون گوشی شده بودند. از طرفی، علی‌رغم اختلاف بسیار بالا در عرضه، درآمد کسب‌شده توسط اپل برابر بوده و هر دو گوشی درآمد تقریبا 62 میلیارد دلاری را برای شرکت به ارمغان آورده‌اند.

Counterpoint در گزارش خود می‌گوید آیفون های 2018، مرزهای فروش را جلوتر خواهند برد. همچنین مثل مینگ چی کو، تحلیل‌گران این شرکت معقتدند آیفون 6.1 اینچی نیروی محرکه اصلی شرکت برای دستیابی به این هدف است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. واقعا گوشی همه چیز تمومیه و همه جوره نیاز کاربرا رو برطرف میکنه و خیلی لاکچریه ولی در حد پی 20 پرو بود

  2. حیف پولی که بدی این گوشیا چیز خاصی ندارن فقط تبلیغات پرسر و صدا

  3. حقشونه لیاقتشو دارن

  4. راسته واقعااا بعد میگن ایفون طرفدار نداره

    • ایفون با ارزش ترین برند سال 2017 شد کی میگه طرف دار نداره ولی اگه هواوی نقشش رو خوب بازی کنه میتونه تا 5 سال دیگه فروشش رو به اپل برسدنه

  5. حقشونه واقعا کارشون درسته

  6. افرین هواوی کلا سه تا گوشیش روی هم 20 میلیون فروخته