تصویر فریم جلویی ساعت اپل واچ سری 4

طراحی پنل جلویی ساعت اپل واچ سری 4 تایید شد

ساعاتی پیش از رونمایی رسمی، تصویری از پنل جلویی ساعت اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند طراحی جلویی اپل واچ 2018 را افشا کند.

از ماه مارس تا به حال، ما انتظار ملاقات با نسل جدید اپل واچ با یک طراحی بدون حاشیه جلویی داشتیم که در نتیجه 15 درصد فضای نمایشگر را نسبت به اپل واچ سری 3 سال گذشته افزایش می‌دهد. از آن زمان تا به حال، گزارش‌های متعددی به بیرون درز پیدا کرده بود و حتی یک تصویر تبلیغاتی نیز از آن به بیرون درز پیدا کرد که طراحی آن را لو داد. و حالا تنها ساعاتی مانده به رونمایی رسمی، تصویری از پنل جلویی ساعت اپل واچ سری 4 در فضای مجازی به انتشار رسید.

تصویر فریم جلویی ساعت اپل واچ سری 4

تصویر فریم جلویی ساعت اپل واچ سری 4

با نگاهی به این تصویر، واضح است که اپل برای طراحی آن از آیفون ایکس خود الهام گرفته است. اینطور به نظر می‌رسد که اپل گام‌های کاهش حاشیه نمایشگر ساعت هوشمندش را ضروری دانسته است. در واقع حاشیه‌های جدید ظاهر شده تقریبا نصف آن چیزی است که در مدل‌های نسل پیشین اپل واچ دیده بودیم. علاوه بر این، در حالی که ساعت های هوشمند اخیر اپل از نمایشگرهای مربعی با زاویه 90 درجه‌ای بهره‌مند بودند، ساعت اپل واچ سری 4 از لبه‌های گردتری بهره می‌برد که می‌تواند ظاهر مدرن‌تری به این ساعت ببخشد. علاوه بر این، ما می‌توانیم انتظار یک وضوح بالاتر را برای نمایشگر اپل واچ 4 را نیز داشته باشیم.

علاوه بر پنل جلویی جدید، انتظار می‌رود قاب پشتی ساعت بعدی اپ از سرامیک باکیفیت‌تری نیز بهره‌مند باشد. در حالی که انتظار می‌رود فریم ساعت اپل واچ سری 4 بدون تغییرات بزرگی باقی مانده باشد، این دیوایس همانند آیفون های نسل پیش از کلیدهای فیزیکی فاصله خواهد گرفت و از یک رابط کاربری تماما متکی بر لمس انگشتان بهره‌مند خواهد شد. به طور کلی وزن ضخامت این دیوایس نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعی از قیمت سات اپل واچ سری 4 در دست نیست. با این حال به نظر می‌رسد با توجه به حضور یک نمایشگر بزرگ‌تر، قاب پشتی سرامیکی باکیفیت‌تر و برخی دیگر از قابلیت‌های جدید، اپل کمی هم قیمت ساعت هوشمند جدیدش را افزایش ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ساعت روش که خیلی قشنگه نرم افزاری گفتم

  2. طراحیش بسیار زیباست