ال جی وی 40 تینکیو

اعلام تاریخ معرفی ال جی وی 40 و اشاره به وجود دوربین سه‌گانه در آن

با اعلام کمپانی کره‌ای، معرفی ال جی وی 40 (LG V40 ThinQ) تا کمتر از سه هفته آینده صورت خواهد پذیرفت. بنابراین ماه آینده را باید دوره هیجان‌انگیزی در صنعت گوشی های هوشمند توصیف کرد؛ زیرا علاوه بر وی ۴۰ تینکیو، پرچمداران گوگل و هواوی نیز مهر ماه رونمایی خواهند شد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، گوگل از نسل جدید گوشی های پیکسل در تاریخ هفدهم مهر و هواوی از خانواده میت 20 در روز بیست و چهارم مهر ماه رونمایی خواهد کرد. به تازگی کمپانی ال جی نیز از آن خبر داد که مراسمی را در تاریخ دوازدهم مهر (4 اکتبر) برای معرفی ال جی وی 40 تینکیو در پایتخت کره جنوبی تدارک دیده است.

تاریخ معرفی ال جی وی 40

شهر سئول، میزبان مراسم معرفی ال جی وی 40 در تاریخ دوازدهم مهر ماه

ال جی ضمن انتشار دعوتنامه‌ی این مراسم، یک تیزر ویدئویی 10 ثانیه‌ای را هم برای به رخ کشیدن قابلیت‌های دوربین ال جی وی 40 منتشر کرده است. گزارش‌های پیشن به احتمال وجود ماژول دوربین سه‌گانه در این پرچمدار اشاره داشتند و حالا این تیزر را باید مهر تاییدی بر چنین شایعاتی دانست. البته در ویدیو به طور مستقیم سخنی از دوربین سه‌گانه دستگاه به میان نیامده؛ اما می‌توان دید که عکسبرداری از سوژه، از سه زاویه مختلف صورت می‌گیرد و این احتمالا به معنای وجود دو دوربین زاویه باز و تله‌فوتو در کنار دوربین اصلی گوشی است.

هر چند که کمپانی کره‌ای اطلاعات رسمی دیگری را در مورد پرچمدار بعدی خود بروز نداده است؛ اما گمانه‌زنی‌ها از وجود تراشه اسنپدراگون 845، حافظه رم 6 گیگابایتی و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی در وی 40 تینکیو حکایت دارند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با سیستم عامل اندروید 9.0 پای راه‌اندازی شود. هنوز اطلاعات دقیقی پیرامون تاریخ و قیمت فروش دستگاه در دست نیست.