ظرفیت رم آیفون ایکس اس ، ایکس اس مکس و ایکس آر

ظرفیت رم آیفون ایکس اس ، ایکس اس مکس و ایکس آر مشخص شد

ظرفیت رم آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس مشخص شد. iPhone XS و iPhone XS Max دو گوشی سال 2018 اپل هستند که از ظاهری شبیه به آیفون 10 بهره می‌برند.

کمپانی اپل هفته‌ی گذشته رسما از گوشی های جدید خود پرده برداری کرد و نشان داد که این شرکت بیش از چهره‌ی آیفون ها، بر روی عملکرد بهبود پیدا کرده‌ای که از سوی تراشه جدید A12 Bionic می‌آید متمرکز شده است. با این حال این شرکت هیچگاه علاقه‌ای به اعلام ظرفیت رم گوشی های خودش ندارد. اما حالا به لطف گزارش‌های جدید، ما می‌دانیم ظرفیت رم آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس چقدر است.

ظرفیت رم آیفون ایکس آر

ظرفیت رم آیفون ایکس اس ، ایکس اس مکس و ایکس آر

خوشبختانه در فاصله‌ای نه چندان دور از معرفی رسمی، گوشی های سال 2018 اپل در بنچمارک‌های مختلفی در سراسر جهان حاضر شده‌اند و همین امر به افشای برخی جزئیات سخت افزاری آن‌ها انجامیده است. با مدل ارزان‌تر 749 دلاری آیفون ایکس آر شروع کنیم که در حالت تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 4754 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 9367 را به نام خود ثبت کرده است. زیر قاب این گوشی تراشه A12 Bionic اپل جای گرفته و ظرفیت رم این گوشی نیز 3 گیگابایت اعلام شده است. این ظرفیت دقیقا با رم آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس سال گذشته یکسان است.

ظرفیت رم آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس

ظرفیت رم آیفون ایکس اس ، ایکس اس مکس و ایکس آر

اما در مدل‌های گران قیمت‌تر چه خبر است؟ مدل آیفون ایکس اس مکس در حالت تک هسته‌ای موفق به کسب امتیازی تقریبا یکسان با مدل ایکس آر، 4813 را به دست آورده است. با این حال زمانی که به آزمایش چند هسته‌ای می‌رسیم این گوشی موفق به کسب امتیاز 10266 شده است که نشان می‌دهد تنها 1000 امتیاز از مدل ارزان‌تر ایکس آر بیشتر است. این گوشی نیز از تراشه A12 Bionic‌ قدرت می‌گیرد، اما ظرفیت رم آیفون ایکس اس مکس برخلاف مدل ایکس آر 4 گیگابایت اعلام شده است. در مطلبی جداگانه نیز اعلام شده، در حالی که مدل اصلی آیفون 10 اس در بنچمارک‌ ها رویت نشده، اما انتظار می‌رود از نظر داخلی مشابه برادر بزرگ‌تر خود مدل آیفون 10 اس مکس باشد.

در مقایسه با آیفون ایکس سال گذشته،‌ این مدل‌های جدید به نظر می‌رسد در حالت چند هسته‌ای عملکرد یکسانی را به دست آورده باشند. با این حال زمانی که به امتیاز آزمون‌های حالت تک هسته‌ای می‌نگریم، نشان می‌دهد که اپل بر روی هسته‌های عملکرد بالای دیوایس‌های جدیدش، به‌روزرسانی مهمی را اعمال کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 3
    4
    اینا مال میان رده س