گوشی انعطاف پذیر هواوی

گوشی انعطاف پذیر هواوی سال آینده از راه می‌رسد

مدیر هواوی به در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های آلمانی، از عرضه موبایل منعطف خود تا یک سال دیگر خبر داد. گوشی انعطاف پذیر هواوی می‌تواند یکی از متفاوت‌ترین محصولات این شرکت چینی باشد.

بعد از آن‌که سامسونگ شایعات مربوط به عرضه اسمارت فون انعطاف پذیر خود در ماه نوامبر را رد کرد، رقابت برای عرضه اولین موبایل منعطف هم‌چنان ادامه دارد. هواوی یکی از جدی‌ترین سازندگانی است که تلاش دارد این عنوان را از آن خود کند. به همین منظور، حالا مدیر ارشد اجرایی این شرکت، اطلاعات جالبی را در مورد موبایل منعطف خود فاش کرده است.

ریچارد یو در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی “Die Welt”، توسعه گوشی انعطاف پذیر هواوی را تایید کرده است. هرچند، به نظر می‌رسد چینی‌ها رویای بزرگی برای محصول آینده خود دارند. گفته می‌شود آقای یو در پاسخ به سوال مصاحبه‌کننده در رابطه با نوآوری‌های آینده، ابتدا یک پرسش مطرح کرده و سپس به آن پاسخ داده است:

چرا شما هنوز در حال استفاده از کامپیوتر هستید؟ احتمالا به خاطر اینکه صفحه نمایش یک گوشی هوشمند بسیار کوچک است. ما آن را تغییر خواهیم داد. تا کردن یک صفحه نمایش امکان‌پذیر است.

قطعا داشتن یک صفحه نمایش بزرگ، اتفاق بسیاری خوبی است؛ خصوصا زمانی که بتوانید یک دستگاه بزرگ را به منظور کوچک شدن، تا کنید. اما آیا موبایل های منعطف می‌توانند جای نوت بوک ها را بگیرند؟ ما این‌طور فکر نمی‌کنیم. دستگاهی که با خارج کردن آن از حالت خمیده، با صفحه نمایشی بزرگ پیش روی شما قرار بگیرد، اندازه بزرگی خواهد داشت؛ چیزی که خود می‌تواند باعث نقض هدف اصلی شود. علاوه بر این، تایپ طولانی‌مدت با یک صفحه نمایش نمی‌تواند چندان راحت باشد.

زمان دقیق عرضه گوشی انعطاف پذیر هواوی مشخص نیست

آقای یو در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که تا یک سال دیگر، گوشی انعطاف پذیر هواوی آماده می‌شود. در حال حاضر، هیچ زمان دقیقی برای معرفی این وسیله جدید تعیین نشده است. به همین جهت بعید می‌دانیم این گوشی زودتر از اواسط سال آینده معرفی شود. در سوی دیگر، موبایل منعطف سامسونگ احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*