محافظ های صفحه گلکسی نوت 9

بهترین محافظ های صفحه گلکسی نوت 9 سامسونگ

گلکسی نوت ۹ (Samsung Galaxy Note 9) با قیمت هزار دلار به فروش می‌رسد. به همین جهت، در این بخش قصد داریم بهترین محافظ های صفحه گلکسی نوت 9 را برای افزایش ایمنی گوشی گران‌قیمت شما معرفی کنیم.

همانند سایر محصولات سامسونگ که به نمایشگری آمولد با لبه‌های منحنی مجهز می‌شوند، هزینه تعویض نمایشگر در گلکسی نوت 9 نیز بسیار بالا خواهد بود. علاوه بر این، مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب به واسطه استاندارد IP68 هم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث شد تا ما با تهیه یک لیست، بهترین محافظ های صفحه گلکسی نوت 9 را که همین حالا خرید آنها امکان‌پذیر است، معرفی کنیم.

خوشبختانه پرچمدار جدید کره‌ای‌ها به گوریلا گلس 5 مجهز شده و فریمی محکم‌تر از قبل دارد تا مقاومت دستگاه در برابر خط و خش یا ضربه‌های بیرونی افزایش یابد. با این حال، عدم استفاده از محافظ صفحه و آسیب دیدن دستگاه، خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

در ادامه مجموعه‌ای بسیار خوب از بهترین محافظ های صفحه گلکسی نوت 9 را آماده کرده‌ایم که امیدواریم با مطالعه آن، انتخاب آسان‌تری را تجربه کنید.

بهترین محافظ های صفحه گلکسی نوت 9

BodyGuardz PRTX

لیست محافظ های صفحه گلکسی نوت 9 را با محصول شرکت BodyGuardz آغاز می‌کنیم. “PRTX” نام سری جدیدی از محافظ‌های BodyGuardz برای نمایشگرهای منحنی است که احساس شیشه را منتقل کرده و به لطف بهره‌گیری از موادی همچون پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و آکریلیک، مقاومت بالایی دارد. این محصول جدید یکی از بهترین‌ها در نوع خود است چرا که ساخت محافظی شیشه‌ای برای لبه‌های منحنی دشوار است. از طرفی، محافظ‌های پلاستکی مقاومت کمتری در برابر خط و خش داشته و هوا هم راحت‌تر به آنها نفوذ می‌کند؛ اتفاقی که در نهایت به ایجاد حباب در زیر محافظ منتهی خواهد شد. کاورهای سری PRTX برای حل تمام این مشکلات و کاستی‌ها ساخته شده‌اند.

InvisibleShield Glass Curve

نصب صحیح محافظ‌های شیشه‌ای منحنی بسیار رنج‌آور است؛ حتی اگر شما آنها را از برندهای معروف خریداری کرده باشید. در واقع مشکل اصلی بیشتر در کارایی لمس بخش کناری یا قرارگیری محافظ به شکلی که زیبایی دستگاه حفظ شود، وجود دارد. تا به امروز، اغلب گلس‌ها به خاطر استفاده از چسب در لبه‌های صفحه نمایش، مشکلاتی را در لمس صفحه و انجام صحیح کارها به وجود می‌آوردند. این حالت می‌تواند حتی به صورت درخشش ناخوشایندی که بعد از مصرف چسب دیده می‌شود، پیش روی کاربران باشد.

سری جدید محافظ‌های Glass Curve برای گوشی هایی با نمایشگر اولد خمیده که در اطراف لبه‌ها به صورت منحنی طراحی شده، ساخته شده‌اند. این محصول جدید به اندازه سری قبلی که نصب آن به وسیله لامپ UV انجام می‌شد، محبوب است.

Glass Curve از نوعی ژل چسب جدید استفاده می‌کند که علاوه بر حل هر دو مشکل مذکور، محکم‌ترین چسبی است که تا به امروز بر روی محافظ‌های شیشه‌ای قرار گرفته است. در حال حاضر، از این چسب تنها برای گلس‌های گوشی های سری گلکسی اس و گلکسی نوت که محبوبیت بالاتری دارند، استفاده می‌شود؛ اما قرار است در آینده نیز در کنار مدل‌های دیگر ارائه شود. علاقه‌مندان به خرید این محصول جدید باید 49.99 دلار پرداخت کنند.

  • حفظ حساسیت لبه دستگاه به لمس
  • چسب قوی، لبه به لبه و بدون انعکاس
  • لبه‌های بی‌رنگ
  • نیاز به نصب ظریف

Whitestone Dome Glass

Whitestone تنها محافظ صفحه شیشه‌ای تمپر شده است که توسط Samsung Mobile Accessory Partnership Program یا به اختصار “SMAPP” شناخته می‌شود. محافظ جدید این شرکت یعنی Dome Glass، از جمله بهترین محافظ های صفحه گلکسی نوت 9 است که با 0.3 میلی‌متر ضخامت، 100 درصد واکنش به لمس لبه‌های صفحه و سختی 9H برای بیشترین مقاومت، می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای گوشی های سامسونگ با نمایشگرهای خمیده باشد.

چسب مایع این محافظ، زیر شیشه ریخته شده و پخش می‌شود تا به لبه‌های بی‌رنگ آن برسد. این طراحی علاوه بر حل مشکل انعکاس نور توسط چسب که در بسیاری از محصولات مشابه می‌بینیم، مشکلات ایجادشده در بازخورد لمسی را هم از بین خواهد برد. برای نصب این محافظ 44 دلاری باید از لامپ UV و روش مخصوص آن استفاده شود که البته کار دشواری نخواهد بود.

  • توزیع سریع و لبه به لبه چسب
  • ارائه مجموعه مناسبی از ابزارآلات برای نصب آسان محافظ
  • هزینه بالا
  • نیاز به استفاده از لامپ UV

Olixar Invisible Protection

محافظ های صفحه گلکسی نوت 9

اگر به دنبال محافظی پلاستیکی و ارزان‌تر هستید، Invisible Protection پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

این محافظ 10.99 دلاری به صورت اختصاصی برای گلکسی نوت 9 طراحی شده است و دستگاه شما را در برابر نفوذ گرد و خاک یا خط و خش مقاوم می‌کند. نصب محافظ شرکت Olixar کار دشواری نیست، اما احساس و مقاومت محافظ‌های شیشه‌ای را نخواهد داشت. به هر صورت، قطعا خرید یک کاور مقرون به صرفه بهتر از آن است که از موبایل هزار دلاری خود را بدون هیچ سپری در برابر عناصر بیرونی استفاده کنید.

  • محافظت ارزان‌قیمت
  • نصب آسان
  • مقاوم در برابر خط و خش، اما نه در برابر سقوط

Spigen GLAS.tR Nano Liquid

یکی دیگر از بهترین محافظ های صفحه گلکسی نوت 9 سامسونگ، کاور 24.99 دلاری Nano Liquid شرکت اسپیگن است که یک لایه اوولفوبیک اضافی را به پوشش گوریلا گلس 5 پرچمدار گران‌قیمت کره‌ای‌ها اضافه می‌کند تا دستگاه در برابر خط و خش، سقوط و دیگر عناصر بیرونی معمول که ممکن است به دستگاه آسیب بزنند، ایمن شود.

نصب Nano Liquid بسیار آسان بوده و علاوه بر ارائه نمایی واضح از محتوای صفحه، نگرانی‌های مربوط به ایجاد حباب در زیر محافظ را هم از بین می‌برد.

  • وجود یک لایه اوولفوبیک اضافی برای افزایش مقاومت صفحه
  • نصب فوق‌العاده آسان
  • مقاومت نه‌چندان زیاد در برابر سقوط از ارتفاع

GPEL Full Coverage Tempered Glass Screen Protector for Note9

محافظ های صفحه گلکسی نوت 9

ما بهترین محصول را برای انتهای لیست نگه داشته‌ایم؛ محصولات GPEL شاید بهترین محافظ‌های مقرون به صرفه برای نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده باشند.

با قیمت تنها 35 دلار، گلس‌های شرکت GPEL در یک پک دوگانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ چیزی که نمونه آن را در محصولات مشابه نمی‌توان دید. برای نصب این گلس نیازی به استفاده از پروسه UV پوشش Whitestone Dome نیست، اما در کنار نصب آسان، مشکلی در پاسخ‌دهی لبه‌های صفحه وجود نخواهد داشت.

استفاده از لایه اوولفوبیک در ساخت این گلس باعث شده است تا کاربران تجربه جذاب‌تری از کار کردن با گوشی داشته باشند. محافظ GPEL همچنین در چندین رنگ مختلف ارائه می‌شود تا پوشش مورد نظر با رنگ گوشی شما هم‌خوانی داشته باشد.

  • مقرون به صرفه‌ترین محافظ گلکسی نوت 9 با شیشه باکیفیت Asahi
  • نصب آسان و وجود لایه اوولفوبیک
  • محافظت مناسب
  • کمی اندازه کوچکتر از خود گوشی برای تناسب با اغلب کاورهای محافظ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    قبول ندارم ای کاش یه تست ضربه هم ازش میزاشتین تا ببینیم چقدر خوبه

  2. باید یه 5 6 تا از اینا براش بخرن کسایی کع نوت9 دارن اخه 16 میلیون دادن گوشی و از دستشون بخوره زمین 16 میلیون پر

  3. گوشی خیلی خوبیه ولی کسی توان خریدشو نداره خب ینی چی

  4. ان او که با هم واکنش میدن ؟>؟