دانلود آی او اس 12

پیش از دانلود آی او اس 12 از آیفون و آیپد خود بکاپ بگیرید

اگر قصد دانلود آی او اس 12 (iOS 12) را دارید، لازم است که ابتدا از آیفون یا آیپد خود بکاپ تهیه کنید تا مطمئن باشید اطلاعات دیوایس شما از دست نرود.

جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایلی اپل برای دیوایس‌های آیپد و آیفون به انتشار رسیده است؛ منظور ما آی او اس 12 است. دانلود آی او اس 12 از روز دوشنبه در دسترس کاربران است. بسیاری از کاربران قصد دارند این به‌روزرسانی را دریافت کنند، اما پیش از آن مهم است که به یک نکته توجه کنید: حتما از آیفون/آیپد خود بکاپ تهیه کنید تا اطلاعاتتان را از دست ندهید.

تمامی اطلاعات داخل آیفون و در اپلیکیشن‌های شما ممکن است در پروسه آپدیت از دست برود. این بدان معناست که پیام‌های متنی، عکس‌ها و سایر داده‌های شما می‌تواند به صورت اتفاقی حذف شود. اما محافظت از داده‌ها آسان است. شما دو راه پیش رو دارید که در ادامه به بررسی آن دو می‌پردازیم.

بکاپ از داده‌ها پیش از دانلود آی او اس 12

از طریق iTunes

بر روی کامپیوتر مک یا ویندوزی،‌ ابتدا iTunes را اجرا کنید و از سمت چپ قسمت بالای صفحه، بر روی آیکون دیوایستان کلیک کنید. سپس وارد زبانه Summary در سمت چپ صفحه شده تا یک بخش Backups را با یک دکمه‌ی آبی بزرگ “Back Up Now” را مشاهده کنید. دکمه‌ی Next را بفشارید تا بتوانید انواع بکاپ‌های داده‌ها را مشاهده کنید.

از طریق iCloud

تمام دیوایس‌های آی او اسی از 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی در iCloud بهره‌مند هستند و شما می‌توانید با خرید اشتراک، آن را تا 2 ترابایت ارتقا ببخشید. به طور مثال با پرداخت 99 سنت ماهانه می‌توانید 50 گیگابایت فضا را در اختیار داشته باشید.

برای پشتیبانی گیری از اطلاعات آیفون یا آیپد شما در iCloud باید به تنظیمات رفته، بر روی نام دیوایس کلیک کنید و سپس iCloud را بفشارید. بر روی iCloud Backup کلیک کرده و سپس “Back up Now” را انتخاب کنید. کار تمام است.

بدون در نظر گرفتن این که شما روش iTunes یا iCloud را برای بکاپ گرفتم از دیوایستان انتخاب کرده‌اید، دیوایس شما می‌توانید آخرین زمانی که پشتیبانی تهیه کرده‌اید را به نمایش بگذارد. اگر مواظب باشید یا زمان کافی داشته باشید، من به شما روش دوم بکاپ گیری را پیشنهاد می‌کنم. این تمام چیزی است که شما باید بدانید. پس از تهیه بکاپ، حالا دیوایس شما آماده‌ی دانلود آی او اس 12 است. نصب به‌روزرسانی‌های بزرگ آی او اس نظیر این نسخه جدید، نصبت به سرعت اینترنت شما می‌تواند تا یک ساعت به طول انجامد، پس مطمئن باشید که آیپد/آیفون شما به شارژر و یک وای فای قوی متصل است.