نصب آی او اس 12

راهنمای دانلود و نصب آی او اس 12 (iOS 12) برای آیفون و آیپد

آپدیت آی او اس ۱۲ (iOS 12) سرانجام توسط اپل عرضه شد. در این بخش، روش دانلود و نصب آی او اس 12 روی آیفون ها و آیپدهای اپل را بررسی خواهیم کرد.

ژوئن سال جاری میلادی بود که اپل رسما جدیدترین نسخه از سیستم عامل اختصاصی iOS را معرفی کرد. بعد از انتشار نسخه‌های آزمایشی بتا، حالا ویرایش نهایی در اختیار کاربران قرار گرفته است و همگان، همین حالا قادر به دانلود و نصب آی او اس 12 بر روی محصولات خود هستند.

این آپدیت با تمرکز گسترده روی افزایش سرعت موبایل های قدیمی، انیمیشن‌های سفارشی “Memoji” و مجموعه‌ای عظیم از قابلیت‌های دیگر، یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌ها محسوب می‌شود. Screen Time یکی از همین ویژگی‌های جدید است که به واسطه آن می‌توان مدت زمان تعامل با دستگاه را مدیریت کرد.

نصب آی او اس 12

آی او اس 12 ضمن افزایش قدرت پردازشی دستگاه، امکانات جذابی را به آیپدها و آیفون های اپل اضافه می‌کند. به عنوان نمونه، Photos با قابلیت جدیدی همراه شده است که به شما در پیدا کردن دوباره و اشتراک‌گذاری تصاویر در کتابخانه، کمک خواهد کرد. Memoji -نسخه جدیدتر انیموجی با امکان سفارشی‌سازی بالاتر- استفاده از اپلیکیشن Messages را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. Screen Time به شما و خانواده‌تان اجازه می‌دهد مدیریت بیشتر و بهتری روی مدت زمان استفاده از دستگاه خود داشته باشید. به واسطه Siri Shortcuts می‌توان کارها را در اپلیکیشن هایی که از دستیار دیجیتالی اپل پشتیبانی می‌کنند، با سرعت بالاتری انجام داد. با فراهم شدن امکان اشتراک‌گذاری محتوای AR توسط توسعه‌دهندگان، حالا واقعیت افزوده جذاب‌تر از همیشه شده است. قابلیت جدید حریم خصوصی نیز مانع ردیابی شما در فضای وب خواهد شد.

قطعا دنیای بزرگ و جذابی پیش روی دارندگان محصولات اپل است، اما پیش از نصب آی او اس 12 ، از وجود فضای کافی روی دستگاه خود مطمئن شده و یک نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات تهیه کنید.

نصب آی او اس 12

روش دانلود و نصب آی او اس 12

برای نصب آی او اس 12 ، گام‌های زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • بکاپ گرفتن از آیفون؛ آسان‌ترین راه برای انجام این کار، ورود به بخش تنظیمات، انتخاب گزینه iCloud Backup از بخش iCloud و نهایت لمس دکمه Back Up Now است.
  • دانلود آپدیت؛ برای مشاهده آخرین به‌روزرسانی‌های موجود، ابتدا وارد Software Update شده و سپس Download and Install را انتخاب کنید.
  • عجله نکنید؛ هرگاه اپل، یک آپدیت نرم افزاری جدید را منتشر می‌کند، سرورهای آن زیر فشار استفاده میلیون‌ها کاربری قرار می‌گیرد که قصد دارند نسخه جدید را به صورت هم‌زمان دریافت کنند. به همین جهت، اگر با ورود به بخش به‌روزرسانی اعلان مربوط را دریافت نکردید، اندکی بعد باز هم برای این کار تلاش کنید.

کاربرانی که موفق به دانلود و نصب iOS 12 شده‌اند، می‌توانند از بخش نظرات، دیدگاه‌های خود را پیرامون نسخه جدید آی او اس در اختیار سایر کاربران قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

32 دیدگاه

  1. سلام برا من دان شده بود دوتا گزبنه اومد کدوم رو بزنم

  2. سلام
    گوشی من ایفون5 برای چی ios12 برای من نمیاد دانلود کنم
    باید لز کجا دانلود کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. من گوشیم رو ری استارت کردم آی اواس ۱۲ اما هیچ کدام از اپلیکیشن ها وصل نمیشه لطفا‌ راهنمایی کنید ممنون

  4. سلام من گوشیم اپدیت کردم ولی نصب نمیشه نمیدونم چیکار کنم
    لطفا راهنمایی کنید
    خیلی اوضاع داغونه😭😭

  5. سلام
    من قبلاً با استفاده از یک کابل hdmi گوشى آیفون ۶ خودم رو به ایرپلى گوشى وصل میکردم و فیلمهاى خودم رو تو تلویزیون نگاه میکردم ولى متاسفانه تو آى او اس ١٢ قابلیت AirPlay حذف شده و به هیچ عنوان نمیتونم وصل بشم
    خواهش میکنم یه راهنمایى بکنید

  6. سلام.من میخواستم دانلود کنم .تا ته رفت ولی عمل نکرد الان میخوام دانلود کنم گزینه دانلود نیست.چکار کنم؟ لطفا جواب بدین

  7. چرا وسط دانلود گیر کرده با فیلتر دان کنم یا بی فیلتر؟

  8. اقا من به راه پیدا کردم که می شه ای اوس رو روی اندروید نصب کرد فقط نمی دونم چطور باید دانلود کنم رامش رو کسی نمی دونه
    نصبش مثل کاستوم رام های خود اندروید هست
    ولی خوب باید از یه جایی دانلود کنم یا نه؟؟
    لطفا راهنمایی کنید
    از کجا دان کنم؟؟

  9. سلام من ios12 رو دانلود کردم بصورت کامل دانلود شد بعد از دانلود کامل ،نصب نمیشه و ارور میده باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم🙏🏻

  10. من دانلود کردم اما نصب نمی شه . مشکل چیه ؟ چیکار کنم ؟

  11. سلام
    من ios12 رو نصب کردم دکمه Assistive Touch فعاله ولی نمایش نمیده چکار کنم؟

  12. سلام خسته نباشید من ای اواس ١٢نصب کردم ولی بعد از نصب اپ استورم دیگه وصل نمیشه روی صفحه cannot connect to App store اومده تروخدا بگید چیکار کنم درست بشه

  13. دانلود میشه ولی نصب نمیشه اما میتونین با آیتونز بدون مشکل دانلود و نصب کنین…موفق باشید

  14. من بعد از اپ دیت ب مشکل انت نداشتن بر خوردم فقط ارور میده نیگه دوباره اپدیت کن چجوری حلش کنم لطفا کمک کنید

  15. چرا دانلود شده اما نصب نمیشه

  16. چرا هر کاری میکنم ios جدید ابدیت نمیشه کسی میدونه دلیلش چیه

  17. دانلود شده ولی نصب نمیشه چرا؟؟؟ همش ارور میده

  18. وسط دانلود گیر کرده و کامل نمیشه. با فیلتر شکن هم درست نمیشه

  19. من که ایفون ندارم

    • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      منم ک هرچی میزنم میگه وای فای میخواد 😡😡

  20. تغییر خیلی فایل توجهی نکرده و فقط یکم سریع تر شده