نوکیا 7.1 پلاس

عکسی از نوکیا 7.1 پلاس با نمایشگر ناچ و دوربین دوگانه منتشر شد

رندر جدیدی از گوشی نوکیا 7.1 پلاس (Nokia 7.1 Plus) منتشر شده که نمایشگر ناچ و دوربین دوگانه آن را تایید می‌کند. این درحالیست که پیشتر اعلام شده بود نوکیا ۷.۱ پلاس به یک نمایشگر معمولی مجهز است.

به نظر می‌رسد شرکت HMD Global امسال با عرضه گوشی های نوکیا 5.1 پلاس، نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا 7.1 پلاس به یکی از طرفداران سرسخت گوشی های مدل «پلاس» تبدیل شده است. آخرین مدل موجود در این لیست مدت‌هاست که برای طرفداران برند نوکیا آشنا است. به همین خاطر است که شاید نتوان آن را یک نسخه پیشرفته‌تر واقعی دانست.

رندر نوکیا 7.1 پلاس

نوکیا 7.1 پلاس

اخیرا تعداد زیادی گزارش مبتنی بر عدم تجهیز گوشی نوکیا ایکس 7 (نام دیگر نوکیا 7.1 پلاس در برخی بازارها) به یک نمایشگر ناچ به انتشار رسیده است. اما امروز رندر جدید از این گوشی توسط سایت MySmartPrice به بیرون درز پیدا کرده که تایید می‌کند اینچنین نخواهد بود. در عوض این گوشی نیز مشابه مدل‌های 5.1 پلاس و 6.1 پلاس از یک تکه بریده شده در بالای نمایشگر خود برخوردار است. روی صحبت ما قسمت ناچ است که از یک دوربین سلفی و اسپیکر روگوشی میزبانی خواهد کرد.

خبر ناامید کننده این است که یک چانه بزرگ در قسمت زیری نمایشگر قرار دارد. گرچه حاشیه‌های جانبی نسبتا باریک هستند. با نگاه زیرچشمی به قاب پشتی گوشی یک متریال شیشه‌ای را می‌بینیم که یک ماژول دوربین دوگانه نیز در مرکز آن قرار دارد. با این حال برخلاف دیگر گوشی های ارزان قیمت اچ ام دی گلوبال، نوکیا 7.1 پلاس از سنسورهای برند معتبر ZEISS استفاده می‌کند. در زیر ماژول دوربین نیز یک اسکنر اثر انگشت گرد قرار دارد.

در نخستین نگاه، این گوشی مشابه با گوشی نوکیا 6.1 پلاس است که چند ماه پیش به عرضه درآمد؛ هرچند یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن‌ها حضور دوربین های ZEISS در پشت قابشان خواهد بود. علاوه بر این، حالا اسکنر اثر انگشت نیز به یک قاب براق مجهز شده است. در انتها باید به کلیدهای تنظیم صدا و پاور اشاره کرد که حالا با ماژول دوربین پشتی هم ارتفاع شده است.

اچ ام دی گلوبال هنوز زمان عرضه نوکیا 7.1 پلاس را مشخص نکرده است، اما با توجه به حضور قدرتمندانه سامسونگ در بازار گوشی های میان رده،‌ بازگشت برند نوکیا به یکی از بهترین‌های این بخش از بازار بسیار سخت به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    نوکیا هم خوب داره جون میگیره ها

  2. چرا سیاست نامگذاری گوشی های نوکیا به این صورت است آدم نمی فهمد آخرین کدام گوشی است و با گوشی های قاطی میشه