تصاویر نوکیا ایکس 7

تصاویر نوکیا ایکس 7 مجهز به اسنپدراگون 710 فاش شد

تصاویر نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) در دنیای واقعی پیش از رونمایی رسمی آن فاش شد. در تایید اخبار قبلی، گوشی نوکیا X7 که قرار است از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 710 قدرت بگیرد، فاقد ناچ است، اما همچنان طراحی بدون حاشیه بسیار زیبایی دارد.

در نیمه نخست سال جاری، اچ ام دی گلوبال دو گوشی از سری ایکس با نام‌های نوکیا ایکس 5 و نوکیا ایکس 6 عرضه کرد. پیشتر شنیده بودیم سومین محصول این سری به عنوان یک گوشی اندرویدی قدرتمندتر از دو مدل قبلی، با نام نوکیا ایکس 7 در راه است، اما به تازگی، حتی تصاویر واقعی آن را نیز مشاهده کرده‌ایم. اصلی‌ترین ویژگی نوکیا ایکس 7 را باید قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 710 دانست.

تصاویر نوکیا ایکس 7

تصاویر نوکیا ایکس 7

چند پیش، یک بلاگر عکس‌هایی از یک گوشی دارای رنگ سفید در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرد و آن‌ها را به نوکیا X7 نسبت داد. بر اساس این تصاویر نوکیا ایکس 7 ، نسبت ابعاد تصویر نمایشگر فاقد بریدگی آن 18:9 بوده و حاشیه‌های بالا و پایین آن به میزان قابل قبولی کم است. با این حال، حاشیه‌های بسیار کمی در دو طرف گوشی مشاهده می‌شود. این تصاویر نوکیا ایکس 7 با عکس‌های منتشر شده پیشین از این گوشی که طبق آن‌ها متوجه شدیم نوکیا 9 و نوکیا ایکس 7 فاقد طراحی ناچ استایل خواهند بود، شباهت زیادی دارند.

تصاویر نوکیا ایکس 7

به عنوان یک قابلیت بسیار جذاب دیگر نوکیا ایکس 7 در کنار تراشه اسنپدراگون 710 باید به نمایشگر ال سی دی 6.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد. پشتیبانی گوشی از فناوری شارژ سریع 18 واتی، قوت قلب کاربران نگران از دوام باتری کم گوشی های هوشمند خواهد بود.

تصاویر نوکیا ایکس 7

پیش‌بینی می‌شود نوکیا ایکس 7 در کنار گوشی پرچمدار نوکیا 9 معرفی شود. این پرچمدار قرار است به یک دوربین اصلی پنج‌گانه مجهز شده و دنیای تکنولوژی را بعد از رونمایی رسمی، مبهوت کند.

انتظار داریم دو گوشی یاد شده، تا پیش از انتهای سال جاری معرفی شوند. با توجه به قدرت گرفتن نوکیا ایکس 7 از اسنپدراگون 710، وجود 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی درون آن، بعید به نظر نمی‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*